Sköna söndag…

Söndag… Ska inte det vara en vilodag?… Ja jag vet inte? Hos mig har det i alla fall varit full fart!

Här kommer ett riktigt söndagsinlägg, långt och med många bilder! Först ut en bild som jag kände att jag ville visa. Denna står bredvid min säng, och det är det första jag ser när jag kliver upp. Behöver bli påmind varje dag… 😉

DSC_0072

Häe följer ett par bilder på vår nya familjemedlem! En liten Mops, som nu är 14 (eller är det 15) veckor.

DSC_0057

DSC_0069

Är hon inte söt???

Nu över till pyssel, och ett julkort! Jag gillar verkligen Inkidos nya papper. Både färger och mönster är underbara!
Här är ett kort som jag gjort med hjälp av Gazellen. Inte så mycket dekorationer i övrigt, eftersom jag ville ha papperet i fokus.

DSC_7871

På insidan kan du se granen i ”relief”.

DSC_7876

Den underbara versen av Viktor Rydberg i stämpelvariant! Superfin! Några hjärtan på kanten, för att återknyta till framsidan. Jag har också lämnat plats för en personlig hälsning.

DSC_7859

Och slutligen en enkel baksida.

DSC_7865

Just julkort blir det ju rätt många gjorda, så jag håller oftast mina rätt enkla. Jag beundrar er som gör väldigt välarbetade och fina julkort! Hur hinner ni med?

Hoppas att helgen har varit trevlig!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Sköna söndag…

  • Cicci

    Så,så söt liten tjej!
    Kortet är ju bara för läckert!
    Kramiz

  • Scraptroll

    Det där kortet var verkligen hur läckert som helst och mopsen var ju sååå söt 😀

  • Kamilla

    men oooh vilken liten snutta, hon är bara för söööt!
    Dörren ska vi inte tala om, helt himelsk och verkligen värt att tänka på 🙂
    kortet är underbart vackert och det ser ut som om det var embossat 🙂 super snyggt!!!
    Kram kram

  • Yoli

    uuunderbart annica…
    så smart med små stöttande ord sådär, som påminner en om det braiga i livet!! 😀 Snyggt dessutom!!

    Himla läckert höstkort också… å älgen *fniss* små smart!

    Kraaaaaaaaaaaam 😀

  • Marie

    Men är hon ERAN – det fattade aldrig jag! Grattis till sötloppa nr 2.

    Nytt nummer av tidningen i mogon onsdag.

  • sussies

    Men vilken liten sötis, en riktig liten goding!!! Nu har du 2 små godingar!!! 🙂
    Julkortet är läckert och ser embossat ut! Kloka ord på dörren också, skulle man ha fler av.

    Ses kanske snart?! 🙂

    Kramis Susanne

Kommentera

