En rosa jul, och höstpynt.

Har ni sett Inkidos nya julpapper? Om inte skulle jag vilja rekommendera er att leta rätt på dem i närmsta shop! De är helt underbara! För den som älskar rosa, så kan jag tala om att julpapperen till och med finns i just rosa! Några kanske vet att det generellt inte är den färg som jag använder mest, men jag har faktiskt börjat ”bättra” mig… Därför kommer här ett julkort i rosa!

DSC_7766

Den här stämpeln måste jag säga är otroligt praktisk! Detta skriver jag nämligen i nästan alla mina julkort, och jag tycker inte om min handstil! Men att skriva mitt namn under denna  klarar jag faktiskt av att göra…

DSC_7763

En enkel baksida, med ännu ett ljuvligt papper från Inkido.

DSC_7764

Slutligen kan jag inte låta bli att visa en bild från vår numera höstprydda entré. Texten på dörren skar jag ut med Gazellen för ett tag sedan, och jag har rakt längtat efter att hösten skulle komma, så att jag fick ställa fram den!

DSC_9665

Tack för titten!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “En rosa jul, och höstpynt.

  • Karolina (karehed)

    Snyggt julkort!
    Vilken inbjudande entré du har gjort. Man känner sig verkligen välkommen!
    Kram Karolina

  • Yoli

    vilken underbar hall du har!! 😀 Så läckert. Å läckert att inreda med bokstäver!! 😀 Det är verkligen snyggt…

    Ett råååsa julkort kanske t.o.m kan motivera mig till att skicka ut julkort i år!! *skrattar* Förstår inte hur det kan vara så trägt med det varje gång!! hihi

    Kraaaaaaaaaaaam

  • Tette

    Så jättefint ni har det – en härlig entre. Och vilka fina kort sen´.

  • sussies

    Vilket fint julkort i rosa, det gillar jag! Kul att bryta det traditionsenliga med rött och grönt.
    Wow, vad fin entrén blivit! Tyckte den var fin förut oxå men nu är den ju ännu finare! Måste nog avlägga en visit igen. 😉

    Kramisar i massor Susanne

Kommentera

