Välkommen till världen!

Här är ett litet kort som jag gjort av bla. Melissa Frances ljuvliga papper och en liten brosch. Jag tyckte att broschen var underbart söt, och på detta sätt kunde jag ju ge både ett kort och en liten present i ett. Ingen inslagning behövdes heller! 🙂

DSC_9475

Här kan du se säkerhetsnålen på baksidan av broschen. Chipboard ramen har jag piffat till med akrylfärg, utee och glitter.

DSC_9480

Denna underbara stämpel kommer från Inkido.

DSC_9477

Och här har vi baksidan av kortet.

DSC_9479

Hoppas att du har en skön söndag!

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

7 responses to “Välkommen till världen!

  • olivia

    åå vilket fint kort !!

  • Helen

    Jättefint kort!

  • Cicci

    Hur sött som helst!
    Kramiz

  • lillnettan

    Åh, lika vackert som vanligt. Du är så duktig!

    Måste bara fråga…stämpeln bakpå dina alster, var har du specialbeställt den? Den ser underbar ut…jag har ju gjort egna sådana etiketter i datorn och skriver ut, men det vore ju trevligare med en stämpel förstås. 🙂

  • Mia

    Tack för sällskapet i lördags…..jättefint arrangemang hoppas vi får komma dit flera gånger =)

    Och tusen tusen TACK för papperen…..sånt stort Inkido faan jag är så blev jag fantastikst glad!!

    Sist men inte minst…….jag tror jag svimmar……blomtittskåpet här under det är ju bara så underbart ljuvligt.

    Jag har arbetat i blomsterbutik så jag ler gladeligen åt alla detaljer…..tom ett blombud till Dej själv det var pricken över I:et.

    Kram//Mia uppe i backen =)

  • Susanne

    Hej! Ett underbart sött bebiskort, älskar det!!! Den broschen är verkligen söt! Undrar också som lillnettan var du har fått tag i den vackra stämpeln på baksidan? Har beundrat den så länge!

    Verkar som träffen blev kul i helgen! Skulle ha varit där jag också men orkade inte då jag inte mår så bra just nu och idag och igår har jag dragits med den där för…ade nackmigränen efter att jag har stressat med mina swapkort hela helgen för att hinna till deadline. Men nu är de äntligen färdiga så jag kan slappna av och göra annat roligt istället.
    Hoppas allt är bra med dig och din familj!

    Kramisar från Susanne

    PS: Ska du gå på storträffen i oktober? Har äntligen anmält mig så det ska bli riktigt kul.

  • Malin

    Så sött!!

    Kram

Kommentera

