Colour me Happy!

Äntligen en layout! Det här fotot fick jag i utmaning av Marie att scrappa. Marie är så underbart färgglad och uttrycksfull, både som person och i sin scrapstil, så det blev lite klurigt för mig… Dessutom har jag i princip inga så färgglada papper i samlingen heller…  Så vad göra? Jag scrappade ändå helt enkelt. Mycket distresser för att få färger blev det!

DSC_9230

Alla bokstäver är utskurna i vit cardstock och infärgade med distresser.

DSC_9237

Ramen i chipboard har jag  också färgat in med distresser och masker.

DSC_9232

Samma procedur här, plus lite överblivna rubons.

DSC_9242

Diverse söta blommor. Bla från Prima och Inkido.

DSC_9236

Lite ”maskat” för att mina rubons skulle synas.

DSC_9235

Det var dagens inlägg! Efter det att jag hade gjort denna Lo på Marie, så har hon också scrappat ett foto utav mig, och skickat layouten till mig. Den är bara SÅ snygg! Jag måste fota den någon dag, så att jag kan visa upp den!

Jag ska också passa på att meddela att jag har en ”vinnare” i min lilla ”utlottning” sedan förra helgen. Vinnare blev, dragen av min sambo, Yoli! Ett litet paket kommer till dig med snigelpost!

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Colour me Happy!

  • Cicci

    Vilken läcker LO det blev. Vilka snygga detaljer.
    Gillar skarpt idén med att använda varandras foton. Vilket minne!
    Klockan i förra inlägget blev ju hur cool som helst. Att du vågade!
    Kramiz

  • Kamilla

    Jag säger det igen 😉 URLÄCKER!!!
    En Marie LO med Annica stuk 😀
    Kram kram

  • sussies

    Vilken läcker lo det blev och kul idé att byta foton med varann! Gillar hur du använt distresserna och dina rub-ons! Klockan som du gjorde till lilla Moa blev helläcker! Vad glad hon måste ha blivit!

    Grattis till Yoli som hade den stora turen att vinna ditt vackra candy! Sån tur har jag aldrig (lite avis!) 😉

    Hoppas allt är bra med er!

    Stor kram Susanne

  • Mia

    Oj oj oj vad mycke tjusigt Du skapat sen sist =)
    Vackra LO:s o underbara altrade ting…..Du gör fantstiskt vackra alster.

    Hoppas sommaren varit bra nu kommer hösten krypande o med den stora scrapträffen….det ser jag framemot!!!

    Kram//Mia

  • Tette

    Verkligen jätteläcker LO! Ha en bra dag!

Kommentera

