En liten present, inslagen och klar!

Jag har roat mig med att altra en tom förpackning som det varit ståltråd i. Lite Graphic 45papper, chalk, stämplar, blommor och dekos. Vips har jag en presentförpackning! Ingen inslagning behövs!

DSC_8910

Ser du den härliga bilden på insidan? Graphic 45 har ett papper fyllt med sådana olika bilder.

DSC_8911

Klockan med damen är en del av papperet. Jag har bara färglagt lite. På hörnet sitter en fjäril som jag blingat till lite.

DSC_8912

En liten tag. Jag satte fast den på en bit elastisk spets som jag sytt ihop. Lätt att bara dra av presenten när du vill öppna.

DSC_8905

En knippe blommor och blad vid botten som dekoration.

DSC_8907

Här har jag fyllt förpackningen med lite scrapsaker. Nu återstår bara att se vem som ska få den ❓  Det här är inte en stor blogcandy, eller något märkvärdigt. Men om DU skulle vilja ha den, så lämna en kommentar i detta inlägg. Nästa helg lottar jag fram ett namn, och stoppar presenten i postlådan! 😀

DSC_8920

Tack för ditt besök, och ha en trevlig helg!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

35 responses to “En liten present, inslagen och klar!

  • Yvonne

    Helt enkelt underbar!! Precis som allt du gör.
    Jag älskar också Graphic45. Har gjort mycket med dessa underbara papper.
    Ha en bra helg.
    Hos mig är det scrappaväder =))
    Kram//Y

  • Hegu

    Vilken otroligt vacker present! Klart att man skulle vilja vinna den…

    Tack för all inspiration som du ger!:)

  • petraso

    Så klart man vill ha ett sådant konstverk!

  • Monica

    Åhhhhh!!! Klart jag vill vara med och hoppas på tur 🙂 Den är ju hur vacker som helst 🙂

  • Mimic

    Jättesnygg, och kul ide! Man kan verkligen altra det mesta. =D

  • Angelica

    Jisses vilket konstverk! Klart jag vill ha chansen att få hem sådant godis i lådan!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Ha de bäst!
    Kram /Angelica

  • Ulla

    Wowww, så läcker! Tänk vad man kan göra med olika grejer, det är en underbar hobby vi har.

  • Kamilla

    Ohoh jag vill, jag vill :mrgreen: den är ju helt underbaaar!!!
    Kram kram

  • Maritha

    Den är verkligen JÄTTEfin!

  • Malin

    Så snyggt! Självklart så skulle jag önska att den lilla men mycket fina presenten landade i min postlåda 🙂

  • Anita/AniLi

    Oh ja, visst vill jag bli den lyckliga ägaren till denna!
    Kram / Anita

  • Betty

    Så läcker=)Underbara detaljer. Jag vill gärna vinna denna fantastiska skapelse.

  • Hanna

    Ooohh, så fint du dekorerat denna förpackning. Det finns så många olika saker att altra bara man kommer på det. Tack för inspirationen och chansen att vinna lite godsaker.

    Kram /Hanna

  • sussies

    Hejsan! Vilket gulligt blogcandy du gjort! Jättefint altrat med så läckra papper! Har en del förpackningar sparade som bara väntar på att få altras. Visst är det kul? 🙂
    Klart jag vill vara med på detta, hoppas på tur! 🙂

    Kram Susanne

  • Malin/malwa

    Vem vill INTE ha den?! 🙂 Den är ju kanonläcker!

  • Magenta

    Såklart man vill vara med och ha chansen att få en sån underbart fin presentförpackning 😉

  • Karin / Essmo

    Wow! Jag fattar inte hur du kan få till det så himla snyggt varje gång 🙂 Den är ju bara hur läcker som helst. Håller båda tummarna stenhårt å hoppas att det är i min brevlåda den hamnar.. 😉
    Ha det fint!
    kram

  • Anna

    Oh, Annica! Jag blir sååå inspirerad varje gång jag går in här och tittar! Du gör så mycket fint, och jag blir så sugen på att scrappa när jag varit här!

    Ha en bra dag och naturligtvis så hoppas jag att din fina present får flytta in hos mej!
    KramKram Anna

  • Lena B E

    Hejsan!
    Vem vill inte ha nåt som du har gjort??!! 🙂
    Såklart jag vill vara med på detta!
    Ett helt underbart litet paket, så vackert som bara du kan göra!! 🙂
    Hoppas dessa saker kommer hem till mig och dimper ner i min postlåda!! 😉
    Ha en härlig söndag.
    Kramar från Lena

  • Melinda

    Gud vilken snygg förpakning!

  • Maiden

    Mmmm, vill ha! 😮 Superläcker förpackning! 🙂

  • Cina

    Ja sådana här underbara paketinslagningar brukar man ju aldrig få. Så jag tar en lott direkt!
    Helt fantastiska altrade saker du gjort! Jag älskar också att altra, men gör det för sällan.
    Ha en fortsatt trevlig söndag 🙂
    /Cina

  • sussies

    Hej svejs! Vill bara kika in och önska dig en trevlig söndagkväll och kommande vecka!

    Kramisar Susanne

  • Cicci

    Så snyggt och fyndigt!
    Kramiz

  • Helén

    Såklart man vill ta chansen på det här! Även om man inte vet vad innehållet är, så tackar jag inte nej till den vackra förpackningen! 🙂

  • Lena P

    Första gången jag är här inne och kikar och så hamnar man på ett bloggodis. Klart man vill vara med. Vad mycket fint du gör!!!

  • Yoli Design

    underbart tjejjen!! Så läckert å smart smart också!!
    Ja, det ska jag försöka lägga på minnet för kommande julklapps inslagningar!! Men just nu är jag nog mest laddad inför paketöppning på min födelsedá!! hahha 😀

    Ha det bäst…
    kraaaaaaaaaaaam

  • Karina

    Jamen HALLÅ klart man vill ha en Annica original. Jag tar gärna chansen. Hoppas allt är bra.
    Kramar Karina

  • Malin

    Oj vilken present!! Supervacker =D

    Kram!

  • Anzi

    Hej Annica.
    Helt underbar ask. Precis som allt annat du gör, det är så roligt att följa allt du gör. Å du är en fantastiskt bra vän. TACK för alla tips och all hjälp man får av dig. ❤
    Klart jag vill vinna den. 🙂

    Ha det BÄST!
    Kram kram

  • Maria S

    Ååå hur har jag kunnat missa din blogg förut?!? Första gången jag kikar in här men absolut inte sista!! Vilka fina alster du gjort!! Presenten är ju helt underbar! Den skulle jag inte tacka nej till!! Nu måste jag kika vidare i din blogg!! Ska göra en kopp te först bara…
    Kram Maria S

  • Lilla pyssel Inger

    Du får alltid till det Annica här blir man aldrig besviken den saken är säker:) Du inspirerar mig så mycket och jag har fått så många bra idéer av dig. Tack snälla för att du delar med dig av alla dina fina alster och inspirerar alla oss andra:) Ha en toppen dag, kramis i från lilla pyssel Inger:)

  • L8

    Lika inspirerande som vanligt att titta in till dig! Klart man vill ta chansen att vara med i din utlottning 🙂
    Kram

  • Tesa/Therese

    Underbar förpackning!! Vilken härlig klocka det blev med en liten touch av alterfingrarna. Skulle gärna vilja äga ett ”Annica” alster :o) Må så gott. Kram

  • Technomarine

    Underbar förpackning!! Vilken härlig klocka det blev med en liten touch av alterfingrarna. Skulle gärna vilja äga ett "Annica" alster :o) Må så gott. Kram;. All the best!!

Kommentera

