Pippi på fågelholkar?

Jag har ju gjort några fågelholkar på sistone… Varje gång jag har gjort en, så har Moa varit framme och sagt att hon minsann åxå vill ha en! En alldeles egen som ska stå på hennes rum!

Sagt och gjort! Jag knåpade ihop en, som nu står i hennes fönster och väntar på att någon ska flytta in. För så ska det bli, säger Moa…

DSC_9221

Jag har mest använt en massa stickers från Melissa Frances, rub ons och blommor att dekorera med.

DSC_9219

Ja… Vi får väl se hur lång tid det tar innan någon flyttar in?… 😉

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “Pippi på fågelholkar?

  • Hanna

    Jättesöt fågelholk! Många underbara dekorationer och milda, fina färger.
    Kram /Hanna

  • gribouilletaz

    it’s wonderfull !! i love it !!

  • sussies

    Jättefin holk med milda och ljusa färger! Du har dekorerat den med så många fina detaljer så den är verkligen en fröjd att titta på! Förstår Moa att hon ville ha en egen då de är så söta! Kanske nån flyttar in där snart! 😉
    Hoppas du får en underbar dag!
    Kramis från Susanne

  • Anette

    Vilket gulligt litet hus du har gjort 🙂
    Hälsa goa lilla Moa från oss alla
    Kram Anette

  • Anita/AniLi

    Jamen, klart att en liten fågel vill bo i detta söta hus!
    Kram Anita

  • Cicci

    Så vacker!
    Klart den snart är ett ljus och varmt hem till någon. ;0)
    Kramiz

  • Marie

    Hade några söta små pippisar som satt på bron idag – de så lite hemlösa ut. Hoppas de flyttar in i Moas holk, nu när där är ledigt…!

    Kanske du får post imorgon?

  • Lilla pyssel Inger

    Lyckliga är dom fåglar som får en sådan underbar fågel holk det är jo rena lyxhuset för dom:) Jag skulle kunde tänka att bo där själv om jag fick plats hi hi hi Ha en riktigt trevlig helg, kramis från lilla pyssel Inger:)

  • Lena B E

    Men oooh så sött!! 😀 Vilken supergullig fågelholk, hoppas verkligen att någon pippi flyttar in där snart. 😉 Med så många vackra dekorationer som du använt så skulle vem som helst vilja bo i det huset, även jag fast tyvärr är jag nog för stor för att rymmas. 😉 Kramar från Lena

Kommentera

