Ett kort till en prinsessa…

Jag har gjort ett kort som jag förmodligen kommer att ge till Moa ”bara för att” endera dagen. Hon har varit så förtjust i denna lilla prinsessa ända sedan jag köpte den. (Förra sommaren…) Hon har varit i lådan där den legat många gånger, och bett om att få ta den. Jag tänkte att hon nog blir gladare över att få den om den sitter på ett kort? Vi får väl se…

DSC_8889

Den roliga ramen är gjord av mjuk plast, och säljs i blandad förpackning! Jag hittade dem hos Nettan och tyckte de såg roliga ut. De är typ antikvita i grund och botten, men jag har färgat in, och blingat den lite. Lätt och snabbt! Me like!

Om någon är intresserad, kan jag tala om Inkido börjar visa mina alster i bloggen under eftermiddagen… De ploppar upp här också så småningom!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Ett kort till en prinsessa…

  • Catharina Broman

    Härligt kort till en härlig prinsessa.Jag förstår att Moa gillar prinsessan för den är helt ljuvlig.
    Kram på dig!

  • Cicci

    Vilket mysigt kort.
    Kan tro att hon suktat efter prinsessan. Det skulle jag också gjort. ;0)
    Kramiz

  • Elisabeth Coursell

    Vilken söt prinsessa 🙂 Håller med om att de där ”ramarna” är ljuvliga. Köpte på panduro outlet att ha på bröllopskort 🙂 Ska bli kul att se vad du gör mer med dem 🙂
    Trevlig helg!
    Elisabeth

  • Kamilla

    ÅÅå så sött, och råååsa 😯 mee like :heart:
    Jag kikade in hos Inkido, men himmel människa, du är ju inte normal!!!! Hur snyggt var det inte!!!
    Så UNDERBAR 😀
    Kram kram

Kommentera

