Gratulationskort.

Nu är jag tillbaka med inlägg som gäller pyssel! 😉  Idag visar jag ett kort som blev gjort för ett tag sedan…

Jag har en benägenhet att alltid göra saker i sista minuten!?!… Dagen innan min kompis son fyllde 18 år, kom jag på att jag skulle göra ett kort som hon kunde ge honom. Sagt och gjort. Väl hemma från jobbet knåpade jag lite kvickt ihop ett kort. Inte det lättaste för mig, eftersom jag inte direkt har några scrapsaker som passar till en 18 årig kille! Undrar varför jag inte tänkte på det innan jag kom på tanken att göra kortet?…

DSC_8145

Nyckeln till framtiden…

DSC_8146

Grabben är en stjärna!

DSC_8148

Insidan av kortet, med utrymme att skriva på.

DSC_8151

Och sist naturligtvis baksidan.

DSC_8154

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

8 responses to “Gratulationskort.

Kommentera

