Jordgubbskort.

När jag ändå hade jordgubbsstämpeln framme, så blev det ett ”bra att ha kort” också!

DSC_8209

Tro det eller ej, men jag har inte pysslat på en hel vecka! Inte ”papperspyssel” i alla fall. Vi håller på med vår gulliga lilla husvagn. Det finns rätt så mycket att pyssla med i den åxå! Det är inte ”bara” att renovera en husvagn…. Men det är roligt att se hur fint det blir!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Jordgubbskort.

  • Lotta (LoWi)

    Jättefint kort…

    Förstår att ni har lite att pilla med i husvagnen…
    Hoppas du får lite mer tid att pyssla med papper också… jag behöver mer inspiration 🙂

  • Cicci

    Vilket vackert kort! Enkelt och snyggt.
    Lycka till med husvagnen.
    Kramiz

  • Kamilla

    Så somrigt underbart kort 😀
    Superfint!!
    Hoppas det går bra med husvagnen, vi håller på piffa till huset :/
    Jag kan säga att byggdamm är INTE kul!!!
    kram kram

  • Kicki

    Åhh så många fina alster du gjort sen sist jag var här!! :0)
    Stor kram Kicki

  • Hanna

    Åh, vilket smarrigt kort! Så mycket sommarkänsla och man känner riktigt doften av jordgubbarna.

    Hittade hit till dig via Svensk Scrapbooking och gillar dina alster massor, så jag har lagt till dig på min blogglista. Hoppas det är OK.
    Kram /Hanna

Kommentera

