NU ska jag skicka vidare!

Det har verkligen tagit tid, men bättre sent än aldrig!

För en tid sedan fick jag denna ursöta Kaos Award av rara Tesa! Nu ska jag äntligen skicka den vidare!

DSC_7402

För er som kanske har missat det, så är KAOS awarden skapad av Yoli, och följade är vad som gäller för den.

”KAOS = Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje

En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
På på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.”

Jag har kanske tummat lite på någon regel, ”so be it” i så fall…

Min första award går till Yoli för att hon skapat denna fina award som skänker sådan glädje!

Det är verkligen roligt att få något ”riktigt” i postlådan! En gåva man kan spara. Jag har fotat lite från sidan, för att du ska se att fen är på väg att lyfta. Vingarna fladdrar…

DSC_8132

Min andra award går till min favorit bland scrapkamrater! Gulliga Camilla som verkligen vet hur man lyser upp en mulen dag!

DSC_8139

Min tredje award går till min fantastiska DT mamma Nettan! En verklig klippa!

DSC_8135

Jag har försökt att skapa awarder som ska passa mottagaren, så som jag uppfattar dem. Svårt men roligt! Jag kan bara hoppas att de tycker om dem.

Jag har också skrivit personliga meddelanden på baksidan av alla awarder. Mottagarna får själva bestämma om de vill visa dem, eller behålla det för sig själva! 😉

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

8 responses to “NU ska jag skicka vidare!

  • sannaf

    Super duper fina!

  • Yoli Design

    Taaaaaaaaack tack tack!
    Å såååå glad så jag studsar runt som en liten gummiboll här hemma!! Åhhh den är så läcker!! Snyggt med vingar, papper å färger… Ja, på dem allesammans! ;D men min var nog ändå snyggast!! *skrattar* *blinkblink*

    Tack igen tjejjen…
    du har gjort min dag till en toppendag!!

    Kraaaaaaaaam

  • Kamilla

    OOOH ooh *yyyeey*
    Tack snälla goa gulliga söta du!!
    Du är guld värd 😀
    Tusen och åter tusen kramar!!!

  • Cicci

    Så fina awards. Så läckert att du utgick från varje mottagre.
    Kramiz

  • Hanna

    Åh, vilka vackra awarder du gjort!
    Verkligen underbara.

    Är första gången jag kikar inom här – men jag kommer absolut tillbaka! Du är fantastiskt duktig.
    Ha det bra,
    kramar från Hanna

  • Lilla pyssel Inger

    Ett JÄTTESTORT GRATTIS till din Award är det någon som är värd den så är det du Annica:) Det var ett tag sen jag bloggade runt har varit urdålig på det helt enkelt. Har pysslat och lagt ut lite på bloggen då och då men helt enkelt inte orkat blogga runt har haft för mycket annat i huvudet! Som ALLTID när man kommer in här och tittar så blir man stum och full av beundran kan inte beskriva med ord vad jag tycker om dina skapelser dom är helt enkelt WOW och du är en riktig inspiration:) Önskar dig en fortsatt riktig trevlig sommar och allt det bästa till dig, sommar hälsningar och sommar kramar från lilla pyssel Inger:)

  • Marie

    Mycket fint har du gjort som vanligt!

  • Anette

    Tack raraing, vad du är snäll.
    Jag blev helt överlycklig då jag fick något så vackert i brevlådan 🙂
    Tack!!
    Kramar Anette

Kommentera

