Äntligen klar!

Nu får det duga! Min lilla sommardekoration får anses som klar.

Jag har gjort en strut som jag fyllt upp med blommor och papperstrimlor. Blommorna är både färdiga varianter och hemmagjorda.

DSC_8115

Lite punchade blommor och rosor blev det…

DSC_8108

Även lite färdiga blommor med Mist på , och brudslöja som jag hittade i lådan.

DSC_8110

Så här blev min ”sommriga” takdekoration slutligen.

DSC_8118

Och från en annan vinkel.

DSC_8125

Det är faktiskt roligt att göra nya dekorationer till den här roten allt efter årstid! Jag ska redan nu börja fundera på vad jag ska hänga dit till hösten!

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

13 responses to “Äntligen klar!

  • Yoli Design

    näääääääämen wooooooooooow så läckert…
    ja, du med alla ideér… förstår ju inte vart de poppar upp ifrån!! Har du en liten gömma å ge mig!! 😛 hihi…
    själv går det lite småååtrögt med pysslandet.
    Gjorde en LO jag ska blogga snart, men dn ville inte bli bra…. 😦 men det är bara å ta tag i nästa projekt å hoppas det går bättre!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam

  • daniel181291

    Du er utrolig dyktig! 😛

    Kjempeflotte dekorasjoner! 😛

    Hilsen Daniel

  • Birgit

    Grattis till det nya uppdraget! Vilken imponerande skapelse!! Otroligt vackert! Har köpt några pappaskar som jag tänkte försöka altra….men de står där så bruna och fina och bara väntar! Får be dig om tips när vi ses! 🙂

  • Cicci

    Du är bara så himla fyndig. Tack för all inspiration.
    Kramiz

  • Lena B E

    Åh så läckert det är, jättefint!! Vilka supergulliga fågelholkar!! 🙂 Kramar från Lena

  • petraso

    WOw Sååååååååååååå Läckert!

  • Karin / Essmo

    Åååh vilken underbar strut med så fina blommor! 🙂 Å roten är ju bara sååå läcker, coolt å byta dekos på den efter årstid 🙂
    Hoppas du får en trevlig helg!
    kram kram!

  • Helén

    Så ljuvligt! Riktigt fint! Och vilken prydnad att ha hemma i taket! Det är så himla fint med såna där grenar/rötter inomhus och precis som du skriver kan man ju dekorera allt efter årstid… måste nog försöka få tag på en själv! 🙂

  • sussies

    Hej vännen! STORT GRATTIS till uppdraget!!!
    Vilken vacker strut du gjort med så vackra egengjorda blommor i och inte tal om holkarna, de är ju ursöta och läckra med de små pippifåglarna inuti!!! Vilket tålamod du måste ha Annica!
    Har ju haft äran att se den vackra roten IRL och den är verkligen en riktigt vacker dekoration!

    Nu var det länge sen vi sågs, saknar dig vännen! Får nog göra ett besök hos dig snart! 🙂

    1000 varma kramar till dig från Susanne!

  • sussies

    Hej igen vännen! Tack för besöket hos mig, blir alltid så glad över det! 🙂
    Vill önska dig en riktigt trevlig och skön semester, det behöver du så väl!!!
    Kanske det blir fler alster att kika på här under tiden. 😉

    Själv har jag insjuknat med lunginflammation så det blir nog inget gjort på ett tag för min del, tyvärr. 😦

    Ha det så jättebra på din semester och passa på att njuta riktigt ordentligt av ledigheten!

    Många kramar Susanne

  • Malin

    Ååå wow så läckert det blev med hela grenen! Och så snygg blommstrut =D

    Stor Kram!

  • Lena B E

    Hej vännen! Åh så jättefin strut med blommor du gjort!! Stort GRATTIS till det nya DT-uppdraget!! Ska bli jättekul att se vad du ska skapa åt dom!! 🙂
    Hoppas du har en härlig sommar och njuter av livet nu när du har semester! 🙂
    När du får lust och har tid att slita dig från hängmattan 😉
    så har du 2 awarder att hämta i min blogg. Kramar från Lena

  • Anette

    Denna är ju helt galet vacker ju!
    Jag förstumams varje gång du skapar något, och finner massor av inspiration.
    Tack för allt det fina som du lägger upp oc delar med dig av.
    Man blir glad av att besöka din blogg gumman.
    Kramar i massor

Kommentera

