Altrat och nyheter.

Nu har det blivit officiellt…. Jag blev för en tid sedan kontaktad av Inkido, och fick en förfrågan om att gästa dem under hösten, med altrade alster. Jag tackade ja, och har fått en massa fantastiskt material från dem att pyssla med! Jag kan bara förvarna er om att när de nya produkterna släpps, så kommer köpsuget att bli enormt! SÅ mycket fint…. 😉

Jag kommer att gästa parallellt med en annan fantastisk pysslare, så håll utkik hos Inkidos blogg de närmsta dagarna, så får du se vem det är…

Här nedan en liten titt på vad jag har gjort medans regnet öser ner ute! Jag har en rot hängande i taket, och den brukar få dekorationer efter årstid. Dock har ”sommargästerna”  kommit sent i år… 😉  Den är inte färdigdekorerad, så därför visar jag den inte i helhet, men jag visar ändå några bilder på 6 stycken små fågelholkar med invånare.

DSC_8007

Det blev tre av varje i bleka pastellfärger. Papperen är från Graphic 45.

DSC_8003

I varje hus sitter en liten fågel, med fjädrar bakom.

DSC_8008

På varje tak hänger en tag där det står Home Sweey Home.

DSC_8005

Jag det var vad jag hade att komma med idag. Jag börjar längta efter semestern, när det blir mer tid till vila, och naturligtvis pyssel! Just nu går det ”på tjurdda” som vi säger i norrland. Det vill säga att dagarna går bara för att det är tvunget, typ….

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

17 responses to “Altrat och nyheter.

  • millns

    Stort grattis till uppdraget!! Det skall bli mycket roligt att få se vad du hittar på med Inkidos fina saker!! Supersöta fågelholkar!!

  • Monica

    Grattis!! Vad roligt 🙂 Nu får jag ju hålla koll på Inkidos blogg också då, för du är verkligen en riktig inspirationskälla 🙂

    Väldigt söta fågelholkar med. Fantastiskt vad du lyckas komma på för kul saker.
    Kram kram!

  • Kamilla

    Ååå så söta 😀
    Precis mina färger 😉
    hoppas allt är väl och att semestern kommer snabbare än blixten!
    Kram kram

  • Kamilla

    ÅÅÅh mitt yxhuvud, jag glömde ju säga GRATTIS till det nya uppdraget!! 😳
    Grattis, grattis vännen dom har verkligen fått tag på ”det rätta virket” 😉
    Kram igen!

  • Wildärtan

    Åh vad kul med Inkido!! Ska bli kul att se vad du hittar på för dem!
    Så söta fågelholkar oxå:-)

  • Tina W

    Grattis, himmel vad skojigt! Du är ju helt fantastisk på att skapa så jag blir inte förvånad! Roligt att de kontaktat dig, det säger inte lite det! 😀
    Kramar i massor

  • Yoli Design

    woooow så läckert… Ja, så söta så det inte är sant.
    Du borde ju kunna ge ut en bok med alla dina olika alterprojekt som du gör. Den hade sålt big time! 😀

    ja, wordpress är berkligen suuuveränt…
    Jag tyckte det var lite trixigt först, men sedan så lär man ju sig ganska fort och vänjer sig vid det nya! haha. Ja, det är så mycket supersmidiga funktioner som jag gillar massor! 😀

    Kraaaaaaaaaaaaam

  • Mariante

    Va skoj att vi ska få jobba ”under samma tak”!
    Det ska verkligen bli jätte spännande!
    Hoppas vi kan hålla lite kontakt!

  • Yvonne

    Åhhhh vilka underbara fågelholkar du gjort.
    STORT GRATTIS till DT jobbet. Ska bli spännande att se vad du hittar på. Du gör så himla mycket fint =))
    Kram//Y

  • Malin

    Men så roligt!! Grattis till DT uppdraget =D !!!
    Fantastiskt söta fågelholkar =D

    Kram!

  • Cicci

    Åh, så roligt! Grattis!
    Nu ska jag minsann hålla ögonen öppna.
    Så söta holkar du gjort. Passar så bra på sommaren.
    Kramiz

  • ScrapKia

    Wow, så skoj!! 🙂 GRATTIS
    Kan gissa vika ”dyrbarheter” du har hemma nu!

    INKIDO har ju sååå vackra material!!!!

  • sannaf

    Ursöta fågelholkar!!!!
    Grattis till DT uppdraget! Vad roligt!

  • Cath.

    Fantastiskt roligt! STORT GRATTIS!!! Det ska bli så spännande att se vad du kommer hitta på med deras fantastiska material, kan ju bara bli bäst ju!
    Sååå söta små fågelholkar!
    Kramar med hopp om att semestern snart infinner sig!

  • Malin

    Gud vad snyggt! Du är verkligen duktig! 🙂

  • Kamilla

    hallåj pinglan 😀
    Jag har en sak åt dig i min blogg och snart i en brevlåda nära dig !!
    Kram kram

  • Angelica

    Så fina holkar! Vilken gullig dekoration att ha i taket liksom – smart att bara byta pylar efter årstid och tycke.

    Grattis till Gäst-platsen hos Inkido, kan tänka mig att det lär bli många vackra & fina skapelser!

    Hoppas allt är bra!
    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

Kommentera

