Panik på kortfronten…

Jag fick med kort varsel en förfrågan om att göra ett bröllopskort. Mycket på jobbet, väldigt varmt ute, och i stort sett ingen tid alls… Vad gör man? Jo, jag undrar förstås varför jag är en sådan tidsoptimist att jag säger att jag ska fixa det? Hur gammal måste man bli innan man lär sig?

Jag tog helt enkel och gjorde mig ett besök hos fantastiska kortmakerskan Anita Hagen, och där blir jag alltid lika fascinerad! Hon hade just gjort en uppdatering med ett bröllopskort! Fröjd och lycka! Jag tackade min lyckliga stjärna fler än en gång… Så stället för att gnugga mina egna idéknölar, så gjorde jag ett case av hennes alster! Helt otroligt hur mycket snyggt hon gör!

Här kommer min variant av hennes kort!

DSC_7907

En detaljbild…

DSC_7912

Insidan.

DSC_7906

Baksidan.

DSC_7910

Lov och tack till Anita som räddade min dag! Nu kan jag slappna av, och njuta av helgen som ligger framför mig!

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

12 responses to “Panik på kortfronten…

  • Lotta/scrapparlotta

    Oj , grymt vackert!!!! Vilka härliga färger, underbart!!

  • Yoli

    wooooooooooow så snyggt det blev trots tidsbrist… Men de alster man skapar under press är ju också de som blir bäst ibalnd!! hahahaha tänker man hur ska detta gå? Åså går det suuuperbra!! 😛

    Hoppas allt är bra mé dig och att du får en toppen helg!! 😀

    Kraaaaaaaaaaaam

  • Cicci

    Otroligt vackert kort! Gillar pärlswirlar, buketten och färgvalet.
    Kramiz

  • ScrapKia

    Ljuvligt vackert!!

    kram
    Kicki

  • Lena B E

    Åh wow så vackert!!
    Ha det så bra i solen, och njuuut…
    Kramar från Lena

  • Tina W

    Urtjusigt! Du har fångat romantiken som handen i handsken!

  • annkan

    Fantastiskt fint!!

  • Kamilla

    Oooh så vackert kort 😯 jag bara kollar och kollar, såååå fint 😀
    Hoppas helgen har varit bra!!
    men var tog sommaren vägen???
    Kram kram

  • Angelica

    Otroligt vackert kort! Så mjuka gröna och behagligliga färger.
    Och det där med att vara tidsoptimist gäller nog för de flesta här, är likadan och dessutom gärna ute i sista sekunden… Jaja, slutresultatet blev ju ursnyggt så du kan inte klaga iaf! *ler*

    Ha de så gott!
    Kram / Angelica

  • sannaf

    Underbart vackert kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Malin

    Ljuuuvligt bröllopskort! Så vackert =D

    Ha en riktigt härlig helg!!

    Kram
    Malin

  • Jenny

    underbart vackert, lyckostar de som får det.
    underbar färgkombination och dekorationer
    ha det så gott och ja, det ska bli skönt med semseter snart.

Kommentera

