Du är en ängel.

Oh vilken underbar sommarvärme vi har just nu! Det enda molnet på min himmel är att jag inte har semester än… Jag håller tummarna för att det blir fint väder hela sommaren!

Jag har pysslat lite sent på kvällarna, även om det inte blir mycket gjort! Här är i alla fall en ask som jag lyckats få klar!

DSC_7768

Primas ljuvliga blommor är aldrig fel.

DSC_7772

Gjorde en stängning med hjälp av Tim Holtz…

DSC_7769

Den söta stämpeln kommer från Inkido.

DSC_7774

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och gå ut i solen! Det gäller att njuta av de stunder man får!

Tack för besöket.

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “Du är en ängel.

  • Cicci

    Vad vacker den blev. Måste också ta mig tid att pyssla. Jag har ju en massa nya saker.
    Kramiz

  • petraso

    sååååååååååååå underbar!!

  • Birgit

    Underbart! Gillar hur du varierat sömmen runt om! Går omkring och svettas och njuter! 🙂 Vi åker en sväng till London i helgen!

    Ha sköna sommardagar!

  • Malin

    Ljuvligljuvligljuvlig!!! =D

    Hoppas du får en härlig tisdag!!

    Kram

  • Anneth

    Jag blir helt stum varje gång som jag tittar in hit! Alster efter alster, alla lika underbara…sälj dem och bli miljonär tjejen! *skrattar*

  • sussies

    Hej! Wow, vilken underbar låda, såååå vacker den blev med alla detaljer!!! ÄLSKAR alla dina alster!!!

    Tack för besöket hos mig, blir alltid lika glad varje gång du har kikat in! 🙂

    Ha det gott i den härliga sommarvärmen!

    Kram Susanne

  • Alex

    Ljuuuuvlig! Älskar blommorna o Tim Holtz-stängningen!

    Kul att du kan njuta så av den här värmen! Själv går jag mest o svettas o klagar 😀

    Stor (klibbig) kram på dig!

  • Kristina

    Sitter och surfar lite innan sista dagen på jobbet…imorgon är det semmester!
    Måste ju bara säga du gör sååå underbara saker♥ Men det vet du ju redan!
    Ha en underbar dag i sommarvärmen♥

  • Carina

    Så mycket vackert du har gjort!! Har inte varit på datorn på länge så jag har missat mycket som jag håller på att ta igen nu… Ha en välförtjänt semester, själv börjar jag jobba på måndag. 😉

    Kraaaam

Kommentera

