Bra att ha!

Det är inte ofta jag gör kort bara för att det kan vara ”bra att ha”! Men man ska aldrig säga aldrig, för här har jag faktiskt gjort just ett sådant.

Jag fick låna den här fina stämpeln från Inkido, av en scrapvän på en träff. Jag ”parade ihop” den med papper och dekorationer från Melissa Frances. Förlagan till detta kort finns hos någon av dessa fantastiska Norska kortmakerskor, som du kan finna på min inspirationssida. Eftersom jag har ett teflonminne, så minns jag inte hos vem?

DSC_6665

Jag snurrade ihop några kallor av papper, sprayat med mist. Lite ståltråd och  floristtejp blev  stammar.

DSC_6670

Ett halsbandslås till stängning.

DSC_6672

Min lilla stämpel på baksidan.

DSC_6668

Nu tar jag tillfället att önska en trevlig midsommar! Här ska lagas mat, packas och eventuellt bakas innan helgen, då vi åker bort. Jag lär inte hinna uppdatera med något mera!… Hoppas att du får en lugn och skön helg!

Tack för besöket. Lämna gärna en rad innan du går.

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

14 responses to “Bra att ha!

  • Birgit

    Ljuvligt kort! Nu har jag sommarlov och det känns underbart. Ha en skön midsommar!

  • Daniel Askeland

    Fy fan va bra! :O

    Digget det kortet! 😛

    Hilsen Daniel

  • sussies

    Wow, vilket snyggt kort! Du är så duktig med dina kallor, så proffesionella!!! Kortet är helt i min smak vad gäller färger och dekorationer, sen så är jag ju väldigt svag för ruggade kanter! Ett perfekt kort med andra ord!!! 🙂
    Hoppas er midsommar blir underbar och att vädret blir fint!!!
    Stor kram till dig från Susanne!

  • Angelica

    Underbart kort! Så läckert med den öppningen, *lägger i minnesbanken*!

    Var har du gjort din signaturstämpel? – ursnygg!

    Vilka vackra bakelser – de ser grymt goda ut *slurp*!

    Ha de så gott och ha en trevlig midsommar!
    Kram / Angelica

  • Monica

    Vilka fina blommor du har gjort! Du är otroligt kreativ 🙂 Glad midsommar!

  • Rosario

    Snygg kort, älskar alla små detaljer.

  • Canan

    Supersnyggt!!
    Vilka fina blommor du gjort. Blir lite sugen på att prova själv. Vad har du använt i mitten (det gula)?

  • Lena B E

    Superfint kort!! 🙂
    Trevlig midsommar. Kramar från Lena

  • Linda Horn

    Sååå snyggt kort!!! Gillar verkligen stängningen av det!

  • petraso

    Såååååååååååå vackert!!!

  • Cicci

    Åh, så fint kort!
    Ha ne skön midsommar!
    Kramiz

  • Wildärtan

    Jag har sett det kortet:-) Ursnyggt!
    Ha en underbar midsommarhelg!

  • Helén

    Oj, så snyggt! Rolig vikning, fyndigt med tårtpapperet, ljuvliga färger…. you’ve done it again!

  • sandra

    Men åååå vilket underbart sött och detaljerat kort!!
    Vilken läcker personlig stämpel du hade till baksidan, får man fråga var du har fått tag på den?

    Hoppas att midsommarhelgen har varit bra.

    Sommarkramar från Sandra

Kommentera

