Altrat och annat?

Ja, ibland vet jag inte riktigt vad jag ska kalla mina pysselprojekt? Detta borde väl egentligen gå under benämningen heminredning, fast i alla fall delvis scrappad sådan?

Min sambo hittade dessa vackra gamla fönster åt mig, och dessa ville jag ju naturligtvis klämma in bland alla andra gamla saker vi har här hemma! De blev förvisso stående där ute på balkongen några dagar innan jag kom på vad jag skulle göra med dem… Solen sken på dem, så de var bara glada över att få vara ute! 🙂

DSC_6920

Vi hade en badrumsvägg som såg allt annat än rolig ut, sedan jag varit där och plockat bort en hylla. Jag tänkte att detta var en bra yta att ”piffa till”?

DSC_6972

Färgerna på dessa foton ser väldigt roliga ut? Väggen är blekt turkos i vanliga fall. Jag prioriterade inte att fixa till bilderna just nu….

Ja, hur som haver så åkte fönstren helt sonika upp på väggen tillsammans med ett flaggspel!

DSC_7158

Lite hönsnät i det lilla fönstret, och några gamla krokar, så fick handdukarna en ny plats. Framöver kommer jag att dekorera med diverse i ”rutorna”, men just nu pysslar jag med annat i väntan på inspiration!

Här kommer att par bilder på flaggorna i stället.

DSC_7159

DSC_7162

DSC_7163

Hå hå ja ja… Detta blev ett långt inlägg… Om du har orkat hänga med ända hit, ska du ha stort tack för visat intresse! Hoppas att jag inte har tråkat ut dig helt och hållet!

Ha en underbar dag!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

11 responses to “Altrat och annat?

  • Canan

    Coolt!! Vad läckert det blev.

  • Wildärtan

    Vilken fantasi du har! *blir helt matt*
    Det blev iaf hur snyggt som helst!

  • Cicci

    Så otroligt läckert! Jag häpnar åter av din kreativitet.
    Kramiz

  • Kamilla

    ÅÅÅåh så snyggt! 😯
    vad coolt med hönsnät!

  • petraso

    Underbart Vilken fin Inredning!!! Wow!

  • Gunilla

    Wow så läckert det blev i badrummet! Och du, du tråkar ALDRIG ut någon med dina bloginlägg! 🙂 Jag hoppas du har en riktigt härlig helg!
    Kram G

  • Angelica

    Och när ska du skriva en bok om alla dina vackra altrade ting? Ser framför mig en sådan där ChabbyChic-bok eller en med lite lantlig stil – ”Så här altrar du ditt hem” eller något i den stilen…

    Du är helt enkelt grym på det du gör!

    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

  • Carina

    Så läckert det blev!! Du har ju för härliga ideér!! Kram

  • coffeeaddicted

    Jershlarns va läckert det blev!

  • Yoli

    wooooooooooooow så läckert…
    både i badrum och blogg…
    fattade först inte vart jag hamnat… hehe tänkte bara att njäää såhär ser inmte det ut i min bloggrunda!! hahahahah….
    så van man är vid vissa saker…
    Men jag ääälskar din nya header och ditt nya badrum oxå!! Suuuperläckert….

    Kraaaaaaaaaaaam

  • Helén

    Wow, så snyggt!! Vilken fantasi och kreativitet!!

Kommentera

