Ett blommande träd.

Jag gjorde ett litet träd för ett tag sedan. Det är rätt så litet och ”snuttigt”, så jag tänkte att det kanske får flytta ut i husvagnen? Jag tänker ändå inte ha några levande blommor där, och detta är ju rätt så lättskött…

Jag har använt lite av varje ur lådorna när jag dekorerade detta, men jag är ju barnsligt förtjust i Melissa Frances produkter, så lite sådana har jag naturligtvis använt också.

dsc_57791

Detaljbilder.

dsc_5781

dsc_5785

dsc_5787

dsc_5795

Så är det söndag kväll… Helgerna är så korta! Jag tycker inte att jag hinner någonting! Är det någon annan som känner igen det?

Ja, ja. Inte mycket att göra åt det. Bara att ta nya tag, med en ny vecka imorgon! 🙂

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

12 responses to “Ett blommande träd.

  • Wildärtan

    CS som i cardstock? På struktursidan eller baksidan?
    Jag har tyvärr inte hunnit testa igen, jag var på scrappträff igår och har varit helt oscrappandes idag:-s

    Vilket underbart träd, du är så finurlig på tjusiga grejer!

  • Lotta

    Vilket träd – det får gärna stå hos mig…!
    Som vanligt blir man full av beundran när man tittar in på besök.

    När det gäller tid, så tror jag inte att det spelar någon roll vad man har för sig – den räcker inte till helt enkelt! För mig är varje dag helg/eller vardag (hemma med barn). Tycker att jag inte hinner någonting, pysslandet sker sena kväller/nätter. Uppskattas inte att man dammsuger och renbäddar och sådan då, men det är ju då det finns lite tid – när barnen sover…
    Hoppas du får en skön vecka!

  • Suz/Kortmaja

    Woooooow! Fantastiskt fint,tror jag svimmar. Du är otrolig på att få till det så bra.
    Ha en bra vecka Kram Suz

  • Mia

    Ljuvligt ….så sommrigt o fint passar utmärkt i husvagen =)
    Det där med helgerna……hmmm börjar tro att dygnen är kortare på helgerna än på veckorna *fniss*

    Önskar Dej en trevlig vecka!
    KRam//Mia

  • Monica

    Helt fantastiskt! Urläckert!! 🙂 Tycker den är snyggare än en levande blomma.
    Kram kram!

  • Yoli

    Men kvinna du är ju makalös!! 😀
    Sååå underbart detta lilla konstverk är…
    blir tårööögd!! 😀

    Kraaaaaaaaam

  • sussies

    Wow vännen!!! Det var det vackraste träd jag nånsin sett, helt bedårande!!!
    Passar jättebra i husvagnen (skulle även passa i min husvagn, hehe)! 😉

    Vad är det för storlek på trädet?

    Måste ses snart igen, eller hur? Var länge sen nu!

    1000 kramar Susanne

  • Tesa/Therese

    Underbar blomma och tårtan….fantastisk! Jag har något till dig på min blogg. Kram

  • Malin

    oj så sött!! Har du någon mall till det??=)

    Kram!

  • Erica

    Gösses amalia! urtjusigt. Jag är full av beundran vars du får alla ideér ifrån.

    Kramiz //erica

  • Helén

    Men gud, du bara fortsätter att imponera och imponera!! Jag blir alldeles mållös över din kreativitet!!!!

  • Lena B E

    Oh så tjusigt träd!! Jättevackert!! 🙂
    Kramar från Lena

Kommentera

