Fikadax igen!

Mmmm… Ikväll är jag sugen på något gott! Därför bjuder jag på en liten bakelse igen!

dsc_6560-kopia

dsc_6559-kopia

Den här veckan har jag verkligen ”legat lågt” på pysselfronten. Vi har engagerat hela familjen i ett annat projekt, som tar en del tid… Jag skulle tro att det blir rätt lite pysslat under kommande vecka också, men som tur är har jag några alster ”på lager”. Annars skulle det hända väldigt lite här på bloggen! 😉

Hoppas att du får en härlig helg!

Tack för besöket! Jag blir glad om du skriver en rad innan du går!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

10 responses to “Fikadax igen!

  • Karin / Essmo

    Åh va mumsig den ser ut 🙂 Himla läcker!

  • Angelica

    MUMS! Ett scrapkonditori på G kanske? *ler*
    En bakelse för bantare, den är ju perfekt – mumsig att se på, men säkert inte så god att äta (fast det vet man ju inte förrän man provat..)

    Ha en trevlig helg och lycka till med familjeprojektet!

    Kram / Angelica

  • Yvonne

    Men JÖSSES vad du är duktig. Ser sååå smarrig ut =))
    Jag har knåpat ihop 2 korsettkassar till, men nu får det räcka.
    Kramar//Y

  • ztina

    Underbar! Som en liten smällkaramell!! MUMS!!! 🙂
    Kram ztina

  • Tesa/Therese

    Smarrigt värre! Underbara bakelser du gör:o)
    En fråga: Eftersom jag inte kan med det här att betala till utlandet, får jag beställa en beskrivning av den ljuvliga tekannan med tillhörande box av dig? Givetvis mot en slant! Ha en fortsatt härlig helg. Kram
    PS. Maila mig Ds.

  • sussies

    Nam-nam, vad god den ser ut, riktig smarrig!!! Tänk så många jag skulle äta om de var riktiga! Kanske tur att den inte är det då, hehee!

    Ha en härlig söndag och lycka till med familjeprojektet!

    Kramis Susanne

  • carola

    Du är helt sanslös på dessa kreationer, vilket jobb och vilka detaljer.
    Otroligt bra!
    Vi ses snart
    // Mvh Carola

  • Cicci

    Den ser ju bara så god ut. Vad du kan.
    Kramiz

  • Birgit

    Så läckert, ser nästan äkta ut! Stum av beundran att du får det att hålla ihop!

Kommentera

