Ett kort i blått…

Det bli ett snabbt inlägg idag! ”Trädgårdsarbete” väntar…

Jag har gjort ett ”blomkrukekort”. De verkar vara väldigt populära just nu, så jag var också tvungen att testa!

dsc_62681

dsc_6271

dsc_6272

Som sagt, ett väldigt snabbt inlägg idag. Måste bara tillägga att de ljuvliga stämplarna kommer från Joanna Sheen.  I love them!

Ha en riktigt trevlig helgdag! Tack för titten!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Ett kort i blått…

  • Lena B E

    Wow så snyggt!! Å i min älsklingsfärg!! 😉
    Trevlig helg. 🙂
    Kramar från Lena

  • sussies

    Så ljuvligt det blev!!! Min älsklingsfärg oxå! 🙂

    Har sett många andra jättefina ”krukkort” men ditt är det absolut sötaste jag sett och du lyckas alltid få till detaljerna så fint och samstämt!!!

    PS:Kika in hos mig så får du se Elin som hårmodell vid frisyrshowen från Örn-expo idag, hon uppträder imorrn oxå kl.15.00 om du vill se henne IRL.;-) (Fotona är tagna hemma efteråt, kommer mer och från showen imorrn, filmade henne idag och fotar imorrn.)

    Många varma kramar till dig!!!

  • Cicci

    Så vackert det blev med alla härliga blå blommorna.
    Kramiz

  • Lotta

    Som vanligt tar du saker ett steg längre…
    Gillar verkligen ditt kort! Underbart!!!
    Är det ett enkelkort eller ett dubbelt?
    Hoppas du får en skön helg och lycka till i trädgården!

  • Angelica

    Med risk för upprepning – såååå vackert kort! Och du tar gränsen längre än de andra och har gjort det sååå snygt med kortet under – det blev ett helt annat sorts kort!
    Vacker är också de underbara blåa färgvalen!

    Ha en toppenhelg!
    Kram / Angelica

  • Wildärtan

    Hej Annica!
    Jag funderar på distressdynorna… ska man ha nåt speciellt papper för att få till det? Jag tycker att mitt papper (första försöket iofs:-) luddar lite.
    Ha en underbar helg!!
    Kram,
    Em=)

Kommentera

