Dax att snöra korsetten?

Så här när våren har kommit, är det kanske dax att plocka fram lite ”lättare” kläder?…

Jag har knåpat ihop en liten korsettväska, som så småningom ska fyllas med något roligt. Den blir nog en bra gåva att ge bort, bara jag kan komma på vad jag ska stoppa i den? När jag skulle fota, så tröt fantasin! Därför är det bara lite tyll och ett par små blommor i den just nu.

DSC_6685

DSC_6688

Baksidan har jag ”modifierat” lite för att kunna göra en riktig snörning. Om man följer mallen, blir det bara en ”fejkvariant” av snörning. Det kändes inte riktigt kul, tyckte jag. Det här var roligare!

DSC_6690

Tack för att du har tittat in! Jag blir glad om du vill lämna en rad innan du går!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

22 responses to “Dax att snöra korsetten?

  • Karin / Essmo

    Men va himla läckert! :-) Du är ju bara sååå duktig! Den är verkligen super-duper-fin!!! :-)

  • Monica

    Jösses vad häftigt!! Du fullkomligt sprutar ut mästerverk! :-) Det är en fröjd att titta i din blogg varje gång du gör ett inlägg. Alltid lika spännande att se vad du ska hitta på :-)
    Kram kram!

  • millns

    Vilken cool pryl! Gillar snörningen massor -helt rätt! =o)

  • Tiggy

    Hujeda mig vilket arbete! O_O Helt otroligt läcker, vilken inspiration.
    Hur lång tid tog det dig att pillra med den tro?
    /Tiggy

  • Yvonne

    Åhhh vad fin din blev =))
    Jag får nog försöka mig på min igen
    Så läckert det blev med ”fejket”
    Kramar//Y

  • ztina

    Vad du skapar!!! Hur hinner du med allt??? Du gör helt otroligt fina saker som vanligt! SUPERLÄCKER!
    Kram ztina

  • Lotta

    Återigen – wow!! Vilken skapelse! Var verkligen snygg, nästan så man skulle vilja prova den…

  • sussies

    OMG!!!! Den här var verkligen urläcker, gillar den massor! Så snyggt med den riktiga snörningen istället!
    Den som får denna blir med all säkerhet överlycklig!!!

    Ha det bra och sköt om dig vännen!!!♥

  • stämpelboden

    Shit,vad du är duktig.
    Jag bockar o bugar ,helt fantastiskt duktig
    Puck

  • petraso

    Omy goood Sååååååååååå Läckert !! Sago slottet är ju fantasiskt !!! gu Va du är duktig!!!

  • Kicki

    Supersnyggt! :0)
    Kram Kicki

  • Karina

    Herregud!!! Du är ju helt otrolig. Du är min idol.
    ;-D
    Fattar helt enkelt inte hur du får till det gång på gång.
    Ha en bra dag.
    Kramar Karina

  • Angelica

    Men jösses vad du kan! Wow! Råläcker!
    Och ditt slott samt tagsen här innan är ju också bara sååå snygga!
    Att du kan – måste kika in på den där sidan!

    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

  • lillis70

    Men hur makalös är inte du!!!!!!! Korsetten är ju hur läcker som helst! För att inte tala om slottet och loket! Vilket tålamod och kreativitet du besitter… WOW :-)

  • Wildärtan

    Lööövely Annica!!!:-D

  • Mia

    OMG!!!!!
    Men en sån läcker korsettväska….den är ljuvlig =)

    Trevlig Helg!
    Kram//Mia

  • Ulrica

    Hej Vännen!

    Superfin! =) Satt igår & tittatde på mallen till den där väskan. Jag älskar allt med snörning, korsetter osv irl, så jag är så sugen att göra den där! Nu när jag ser hur fin du har gjort blev jag bara ännu mera sugen! ;)

    Tack för din hälsning, det värmer!
    Ha en bra dag, kramar

  • Lena B E

    Jösses vad vackert!! Helt under´bart!!
    Kramar från Lena

  • Christine

    Otroligt vacker och läcker. kram…tyrasmatte.

  • Helén

    Men gud så häftig!! Riktigt snyggt!

  • christina karlsson

    vad häftig denna var
    Kram

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 240 andra följare

