En gammal tändsticksask, och ett par tags.

Jag visar sällan upp ”små saker” som jag gjort, som tags, tändsticksaskar och dylikt. Därför tänkte jag göra just det idag! Lite omväxling?

Här är en tändsticksask, som jag gjort med en baktanke. Den ska nämligen bli en gåva till någon som gillar den här stilen.

dsc_6184

Slänger in en närbild, för att du ska kunna se den knappt synliga lilla stämpeln -a gift from the heart. Den ska vara väldigt diskret…

dsc_6187

Här är ett par tags som jag gjorde för att de kan vara bra att ha… Det är alltid roligt att leka med distresser, mist, masker och stämplar!

Den underbara textstämpeln har jag fått av Marie! Tusen tack! 🙂

dsc_62561

dsc_6257

En liten tag att sätta på en present kanske?

dsc_6265

Ja, det får vara allt för idag! Jag ska ha en riktigt ”lat söndag”. Pyssla lite med ett projekt som jag har på gång, kanske ta en fika, och sedan ska jag spendera resten av dagen med Moa. Vi hittar nog på något roligt att göra! 🙂

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “En gammal tändsticksask, och ett par tags.

  • Kamilla

    ÅÅå så fint, allt du rör blir till guld 😉 😆
    det låter som en mysig söndag, själv ska jag boa in mig i växthuset, så lite fröer och dricka gott kaffe…(altanstädningen får nog vänta, vem vill städa en tråkig altan när solen skiner från sin bästa sida???)
    kram kram

  • Cia

    Hej
    Försa gången jag tittar in här, men definitivt inte sista!
    Jösses vilka härliga alster!:-o
    Både scrappade och ffa altrade.
    Underbart!

  • Lotta

    Hur får du tiden till att räcka till? Tycker du lägger upp ofta och så lägger du inte upp alla ”små saker”…!
    Gillar verkligen det du gör.
    Hoppas du fick en skön dag!

  • Malin

    Ljuvliga alster!! Du är så duktig på att få det sådär vackert!! =D

    Kraaam!

  • sussies

    Underbara tags!!! Hur bär du dig åt människa??? 😉
    Tändsticksasken är jätteläcker i vintagestil!!!

    Härliga färger på tagsen!!!

    Hoppas ni hade en mysig dag, du och Moa! 🙂

    Kramisar!!!♥

  • Yoli

    sååååååå underbara…
    älskar tags som dessa…. mums…

    kraaaaaaam

Kommentera

