M, som i Moa.

Nu känner jag att det är läge för en layout?…

Denna började jag med på träffen i Umeå för ett par veckor sedan. Eftersom jag är en ”snigelscrappare”, så blev den inte klar under träffen, utan den fick åka med hem för vidare pyssel. Jag gillar verkligen det här fotot på Moa! Särskilt eftersom jag minns hur roligt vi hade när jag knäppte det!

Det jag gillar bäst i övrigt på denna layout, är texten på remsan som löper tvärs över Lo´n. ” For you see, for each day I love you more. Today more than yesterday and less than tomorrow”.

dsc_6577-kopia

En ”radda” detaljbilder för den som vill se.

dsc_6580-kopia

dsc_6583-kopia

dsc_6584-kopia

dsc_6582-kopia

dsc_6581-kopia

Jag är medveten om bilderna på layouten inte är de bästa, speciellt färgmässigt. Tyvärr har jag inte orkat göra något åt det… Ibland får det helt enkelt bara lov att duga som det är! 🙂

Ha en underbar helg i vårsolen!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

7 responses to “M, som i Moa.

  • Tina W

    Vilken uuuunderbar Lo! Älskar dina detaljer som gör pricken över i!

  • Miss CutiePie

    Absolut ljuvligt, som alltid!

  • Alex

    Vilka fantastiska detaljer!!! Det är inte konstigt att du inte hann färdigt med den här! Du är inte långsam, du är bara svag för välarbetade detaljer, vilket jag gillar mer än nåt annat! Idéen med lite pärlfloss runt en bokstav ska jag nog ta o lifta nån gång! Gillar massor!

    Kram på dig!

  • Kamilla

    Den är såååå snygg så man blir ju mörkrädd 😉
    Gaah vad den är tjusig!!
    Du har en liten utmaning hos mig 😉

  • Wildärtan

    Vilken härligt glad LO!

  • Helén

    Vad härligt med allt det röda och vita, så himla fint!! Och massor av underbara små detaljer!

  • sussies

    Åh vad fin den är med alla detaljer och det söta fotot på Moa!!! Gillar färgkombinationen och papprena!!!
    Kramisar från Susanne!

Kommentera

