Tuff tuff tåg!

Nu är dax igen…  Jag har så mycket vansinnigt roligt med sådana här små projekt!!! 🙂

Om du inte har testat att göra sådana här saker tidigare, så kan jag varmt rekommendera dig att prova! Det är inte alls så svårt! Om du missat mitt tidagare tips om Card Carousel, så lägger jag in det här igen. Mycket bra sida, bra templates, lätta instruktioner (på engelska) och snabb service.

Här har jag gjort ett lok. Inte direkt mina färger, eller min ”stil”, men jag tror att det kanske passar den som ska få det?… 😉

DSC_6675

Från andra sidan…

DSC_6673

Lite ”rök” ur skorstenen…

DSC_6676

Och med öppen front. En liten gåva här i kanske?

DSC_6674

 

Tack för att du har tittat in hos mig idag!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

23 responses to “Tuff tuff tåg!

  • Cornelia

    Åh! Så fint!
    Och kärran är ju också alldeles underbar!

    När du visade den på SS skuttade jag genast in hos Card Carousel och beställde mej två egna templates, dock ingen av dem du har visat här. Här ska klippas och klistras och pysslas!!!

    TACK snälla du för att du tipsade om dem, där finns ju hur mycket som helst att gotta sej i!!!!

  • Alex

    hihi! så sött! det gulligaste jag sett på länge! (känns som att jag skriver samma sak varje gång jag kikar in här, men du slutar inte impa på mig!)

  • ztina

    Wow! Va läcker!!! Och vilken bra sida du tipsade om! Där fanns ju hur mycket läckert som helst!!
    Kram ztina

  • Elisabeth Coursell

    Jamen den här var ju också hur fräck som helst. Förstår att du har roligt nu 😀 Blir nyfiken på vad som kommer härnäst 😉 för det blir väl flera 🙂 (förstår mig inte på priserna bara, hur mycket kostar dem på ungefär?)

  • Mummylade

    Den var verkligen supersöt =)

  • Ida

    Men gud! Den är ju helt underbar! Tänk vilken lycka att få en sån. Jag vill me göra… ska jag nog ge mig på…

  • carola

    Helt otroligt vilken kreativitet 🙂
    Jättefint !
    // Mvh Carola

  • Sofia

    Jösses!!! Du är verkligen GRYM på att altra!!! Jag ska nog kolla in den där sidan jag också, för det vore kul att göra nåt annat än kort nån gång ibland.

    Kram, Sofia

  • Cicci

    Bara så tuff! Vilket jobb du lagt ner igen. Imponerad!
    Kramiz

  • Monica

    Så otroligt fin 🙂 Fast du gör ju alltid så otroligt fina saker 🙂 Det är alltid lika roligt att kika förbi din blogg!
    Kram kram!

  • Yvonne

    Oj JÖSSES vad mycket fint du gör. Sitter bara och gapar =))
    Du frågade hos mig om krympplast. Använder inte det så ofta men hade några ark i lådan så igår så gjorde jag en del grejer och de flesta blev riktigt bra. Krumpte t.ex bakelse och det blev typ en gullig liten charms,hihi. Den krympte jag på vit plast och det blev bäst. Testa veta ja.
    Kramar//Y

  • Helén

    Du måste ha ett otroligt tålamod!! Det är verkligen jättefint med alla såna här altrade saker, men jag blir otålig när det aldrig blir klart! 😉 Sen allt småpill… har nog alldeles för fumliga fingrar!

    Tack för din fina kommentar i min blogg, blev jätteglad! 🙂

  • Tina W

    Vad fin den blev när den blev klar! Jag blev imponerad över hastigheten när du tillverkade den! Skickligt!

  • Karin / Essmo

    ojojoj! Vilken cool grej! 🙂 Verkligen vansinnigt söt! 🙂

    kram!

  • coffeeaddicted

    Jösses vad läckert!

  • Lene Kristensen

    Åh Annica så härligt, även dina andra alster här under. Ett sånt skulle mitt barnbarn bli glad att ha på sin hylla över sängen!
    Ha en bra dag!
    kram lene

  • Karina

    Vad häftig!! Du är bara så duktig. Jag blir väldigt avundsjuk på dig för jag vill också vara så duktig. För väl öva lite till. Ska genast kila in på denna sida och kolla.
    Kramar Karina

  • Kamilla

    OOo så läcker den blev 😀 superfin!!!

  • Marie

    Skämta inte att Max skulle gilla det där – han är ju tokig i tåg.

    Klart barnen är fotogeniska – de brås ju på sin mor!!

  • Angelica

    Hihi, vad läckert! Och så snyggt du gjort det! Kan tänka mig att det är skitkul att få ett sådant tåg, oavsett ålder, och så häftigt med presenten däri!

    Snyggt byggt Annica! *ler*

    Kraaaam / Angelica

  • Lena Dahllöf

    Å vad fint tåg otroligt vad duktig du är.
    MVH Lena

  • Marlene Holmgren

    Hoppas du fick flera nya rosor nu hihi..
    Vilken fin tåg! Wow dú har verkligen valt rätta färger som kan passa till både tjejer eller killar genialt!
    Kram Mae

  • petraso

    Snälla Annicah vill du maila mig på petraso[@]live.se Har en fråga till dig och hittade inte din mail adress…

Kommentera

