Ett litet kort i grönt…

Måndag igen…

I helgen har jag varit på träff /mässa i Umeå. Supertrevligt och roligt! Men lite matt blir man allt när man kommer hem… 🙂

Stort tack till alla trevliga människor som var där och förgyllde helgens tillställning!

Jag har som vanligt inte fått så mycket gjort, och inte har jag fotat något heller, så jag bjuder på ett kort jag gjort tidigare, med stämplar från Malins butik Scrappers! Ett ljuvligt sött litet troll!

dsc_6259

dsc_6262

dsc_6263

Papperet har jag gjort genom att leka lite med mina Memories Mist och Distresser, blommorna lika så. Jag tycker att det är SÅ kul att hålla på med dessa! Enda nackdelen är att jag både breder ut mig, och kladdar ner en hel del…

Nu är det som sagt måndag igen, och följdaktligen är det tisdag imorgon! Eftersom det dessutom är den första tisdagen i månaden, så har vi månadsträff med HighCoastScrap! Vilken tur att jag redan har allt packat va? 😉

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

12 responses to “Ett litet kort i grönt…

  • Cicci

    Låter som om ni fick en lyckad träff. Det ska bli så roligt att se vad du fick till där.
    Kortet är ju bara så mysigt. Kladda är ett måste.
    Kramiz

  • Karin / Essmo

    ååå va kul med scrapträff! 🙂 Jättefint kort du har gjort med himla läckra blommor! 🙂

  • Wildärtan

    Tack för senast – jättekul att se och höra dig live:-)

  • Malin

    Men titt vad fint! =D Ljuvligt kort!! Som allt annat du gör =)

    Stor Kram!

  • Angelica

    Så mysigt ni verkar haft det på mässan/träffen! Alltid kul när något blir sådär lyckat!

    Snyggt kort och läckert med pappret! Det där med att bre ut sig är väl ett erkänt faktum för oss scrappare? Mitt skrivbord står i ständig kaos – trots att jag städar det efter varje alstertillverkning… Men så pysslar jag också altid här så jag tar ju fram grejerna lika fort somd e åker undan.. ler*

    Ha det så trevligt ikväll!
    Kraaaaam / Angelica

  • Marie

    Tack för en trevlig helg! Ni hade arrangerat det hela SÅ bra. Synd att jag inte kan haka på ikväll, men förhoppningsvis nästa månad?! Kanske jag kan locka med mig moster Anita som jag peppar vilt att börja scrappa. Hon har tom fått en massa saker!

  • Erica

    hej hopp!

    tack för titten inne hos mig å den snälla kommentaren. Ja hade liksom på känn att jag ville ha de dära babyskorna å de passade juh perfekt.

    Är så himla nöjd med helgen (el snarare dagen för oss då) ni hade fixat allt så superbra. Det gör det till en fröjd att åka på scrapträff då. Så tack så jättemycket för en mycket bra ordnat träff. Hoppas komma mig på flera.. 😉

    Kram //erica

  • ztina

    Vilket mysigt kort du gjort! Jag gillar verkligen blommorna – de är ju urfina!
    Hade gärna velat komma till Umeå, men jag får väl ta det nästa gång istället…
    Kram ztina

  • Karina

    Hejsan.
    Vilket häftigt kort du gjort. Hur bär du dig åt att överträffa dig själv gång på gång?
    Ha nu en trevlig dag. Kramar Karina

  • sussies

    Hej på dig! Vilken liten sötnos, det lilla trollet! Älskar troll!!! Ja, visst är det kul att leka med distresserna då det blir så olika effekter av dem varje gång och på det här kortet blev det läckert med det gröna och garnet ger det där lilla extra till kortet så det blir fulländat. Blommorna är ursnygga, måste prova det!
    Mottagaren blir säkert jätteglad! 🙂

    Tack för igår vännen! Det var sååå kul att träffas och få pyssla, jaja, surra då! hehe!!! Mest surr blev det för min del iallafall medans du presterade samtidigt som du alltid lyckas med och det lilla söta loket blev helt perfekt! Fick iallafall lite mer gjort än förra gången, haha!! 🙂

    Nu ska jag fortsätta på mina swapkort så de blir klara nån gång.

    PS: Glöm inte maila adresserna bara. 😉 DS

    Kramisar från Susanne!

  • Carina

    Vilket gröööönt fint kort!!! Du är duktig på att kladda du… Och tack för i helgen!! Det var supernajst!! Har lagt ut lite bilder från då… Hoppas också att det inte blir så längre till nästa gång! Kraaam

  • Lena B E

    Så himla snyggt papper & blommor du gjort !!
    Åh Rolf Lindbergs troll är ju för härliga!!
    Kram Lena

Kommentera

