Nytt nummer!…

Nu är det nya numret av Allt Om Scrap ute! Titta förbi och inspireras! Det är bara att klicka på tidningen så kommer du dit…

sneak_april

Faktum är att jag har ett par bröllopsrelaterade alster med i ”bloggversionen” av tidningen.  Om du är intresserad av att se dem, så får du klicka dig vidare dit!

Ha en skön kväll!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Nytt nummer!…

  • Lene Kristensen

    Hej Annica!
    Va kul att du tittade in och tack för din goa kommentar!
    Jag tittar in till dig ibland och blir alltid glatt överraskad, du har så mycket fint att visa!
    Tyvärr så är jag väl som så många andra dålig på att lämna en kommentar!
    Ska hasta in och titta på dina alster!
    Ha en jättebra dag imorgon!
    kram Lene

  • Cicci

    Åh, vad spännade. Jag måste bara kika in.
    Kramiz

  • sussies

    Hej vännen! GRATTIS till publiceringen!!!:-)

    Jättefina alster och jag har ju haft den stora äran att se dem och känna på dem IRL och då är de ännu vackrare! 🙂

    Ha en bra dag imorrn och en trevlig valborg!

    Kramisar från Susanne

Kommentera

