Mitt familjeträd.

Jag har gjort ett litet familjeträd, så att jag kan ha min familj ”framme” hela tiden. Jag gillar ju att pyssla med olika material, och ståltråd är kul! Trädet är följdaktligen gjort av ståltråd, och fastsatt i en terracottakruka ,som jag har målat och dekorerat lite. Jag kommer att fixa fler foton så småningom, men undertiden har jag satt dit lite löv från Prima, för att fylla ut.

dsc_6175

”Trädkronan”

dsc_6183

Krukan

dsc_6179

 

Nu ska jag gå ut och njuta av vårsolen! ♥  Tack för att du har tittat förbi!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

16 responses to “Mitt familjeträd.

  • sussies

    Vad fint Annica! Nu undrar jag verkligen varifrån du får dina briljanta idéer? 🙂 Det här är ju rent genialiskt, gillar det massor!!!

    Njut du av vårsolen här hos oss, det ska jag också ut och göra strax! 🙂

    Kramar i massor från Susanne

  • Kamilla

    Så fint du gjort, och fiffigt 😀
    Här har vårsolen äntligen tittat fram, men en annan måste plugga 😦 *suck*

  • ztina

    Men såå läckert! Va påhittig du är!!!
    Våran vårsol har tyvärr gått och gömt sig bakom en massa moln idag 😦 Men vi får hoppas den tar sitt förnuft tillfånga och kommer fram igen 🙂
    Kram ztina

  • Malin

    Men vilken rolig idé!! Du är så kreativ =D

    Ha en härlig dag vännen!!

    Kram!

  • Helén

    Vilken rolig grej, verkligen kreativt!! Och snyggt blev det också!

  • Tesa/Therese

    Sååååååå snygg. Kul idé. Kram

  • Birgit

    Imponerad! Vilket tålamod du måste ha! Så välgjort och genomtänkt! Tänkte på att blir man arg på någon i släkten är det bara att plocka ner dem..;)

  • Angelica

    Vad snyggt det blev! Och vilken kanonidé alltså! Fast jag klarar nog inte att göra ett sådant – det hade bara blivit alldeles för stort! *ler*

    Ha de så gott i vårsol!
    Kramar / Angelica

  • carola

    Men så fint :))))
    Vad duktig du är!
    vad är det för något som ska fotas?
    // Mvh Carola

  • Alex

    fantastisk idé! som vanligt! helt otroligt så kreativ du är! för det har du nu att hämta en liten award inne hos mig! *kramiz*

  • Anneth

    Hej! Vilket fint familjeTRÄD! 😀 Skojig idé!
    Jag hoppas verkligen att du lyckas ta dig tid att göra en LO eller ett kort till min lilla tävling – du gör så vackra saker.
    Kram Anneth

  • Gunilla75

    Åh, vilken rolig idé! Så fint det blev! Jag har själv tänkt göra ett slags familjeträd, fast på en vägg. Nu blev jag inspirerad! Men först; Tentaplugga.. Jag hoppas att allt är bra med dig! Kram G

  • Elisabeth Coursell

    Vilket käckt träd du gjort! Fiffig som vanligt 😉
    Trevlig kväll!

  • Cicci

    Vilken toppen idé!
    Hur läckert som helst.
    Kramiz

  • I Shed Thirty Póunds in Under a Month

    Hi, interesting post. I have been wondering about this issue,so thanks for blogging. I’ll definitely be subscribing to your posts. Keep up the good work

  • Anette

    Vilken underbart idé att göra ett så här vackert familjeträd.
    Jag har själv funderat länge på att göra en annorlunda variant än de vanliga ramarna med foton, det känns ju liksom för enkelt 😉
    Detta var superhäftigt!!
    Får man låna vissa delar av denna idé kanske…om man ber snällt?
    Snälla Annica, går det bra? 😉 😉
    Kram Anette

Kommentera

