En rosa bakelse…

Mmmm… Är du sugen på fika?… 

Så här på den sista dagen i påsken bjuder jag på en liten bakelse! Jag har sett flera som har gjort diverse varianter av bakelser, och jag var helt enkelt sugen att testa själv.

dsc_5993ram

Jag har gjort födelsedagsbakelsen av bla. papper från Melissa Frances, en styrolitkula och Flower Soft. Jättekul! Jag ska i ärligheten namn erkänna att jag har haft Flower Soft liggandehär hemma bra länge, men inte riktigt klurat ut hur jag vill använda det? På sistone har det dock lossnat lite, och jag har börjat använda det mer och mer. Jag brukar säga att ”nyheter inte är något för mig!” Jag behöver lite tid på mig att fundera över nya produkter…

Hoppas att du har haft en härlig påskhelg! Nu ska jag ta med mig en kaffekopp ut i solen, och njuta av min sista lediga dag!

Tack för titten!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

25 responses to “En rosa bakelse…

  • Kamilla

    Men alltså, vad sådar mitt norraöga 😆 den är ju rååååsa
    Så superläcker!!!
    Och i hear u sister, nyheter är inget för mig, det tar sån tid innan jag hittar på att använda det…jag har ju inte ens blivit förtjust i minirosorna än 😳
    kram kram

  • Cicci

    Jag tror jag storknar. Vad du hittar på. Ursnyggt!
    Kramiz

  • Lena B E

    Åh jösses amalia va snyggt!! En riktig läckerbit!! 🙂 Kramizar Lena

  • sussies

    Wow, den är urläcker och ännu läckrare i verkligheten! Tack för att jag fick se allt fint du skapat igår, en fantastiskt rolig eftermiddag! 🙂

    Nästan så man blir sugen att ta sig en tugga, mums!
    Visst var det underbart ute i solen idag?! Satt man i lä så var det nästan som mitt i sommaren och underbart med allt fågelkvitter och smältande snö… älskar våren!
    Kramisar från Susanne!!!

  • Lotta

    Men så snygg. Den är ju urläcker. Nu börjar verkligen hjulen i huvudet rulla. Tack för inspirationen.
    //Lotta

  • Tesa/Therese

    Urläcker :o), skriver under på detta med Flower soft. Har haft det hemma länge men inte förräns för några veckor sen fick det komma fram igen :o) Kram

  • Lotta

    Har stannat till i din blogg, som vanligt. Fikade på denna sida datorn…
    Gillar din bakelse! Jag har något till dig i min blogg…
    Kram Lotta

  • Angelica

    *busvisslar* Wow! Vilken bakelse alltså! Inga kalorier i den kan jag tänka, trots att den är sötare än socker. 😉

    Och nyheter – vad är det? Nä, tacka vet jag gamla, pålitliga ting som man vet b´vad man ska göra med’et! =)

    Kram / Angelica

  • Karina

    WOW jag vill ha en tugga. Ska genast gå upp och leta upp mina burkar flower soft. Dom ligger i någon av mina gömmor och dammar igen. Gillade aldrig denna produkt när den kom men man kan ju ändra sig. Ha en trevlig Vecka Kramar Karina

  • Gunilla

    När kan jag komma sa du? 😉
    Den är väldigt fin och ser riktigt aptitlig ut!
    Och nyheter, vad gör det att du behöver lite tid på dig att fundera på hur du ska använda det när du bjussar på såna här läckerheter!
    Jag hoppas att du haft en riktigt härlig påsk med fint väder och mycket pyssel!
    Ha en härlig vecka!
    Kram G

  • carola

    Men oj vilket jobb du lagt ned, den är underbart fin. Imponerad ska du veta.
    // Mvh Carola

  • Helen

    Vad läcker! Jag blir alltid så inspirerad när jag ebsöker din blogg!

  • ztina

    Så himla läcker!! Den hade man verkligen kunnat sätta tänderna i!
    Kram ztina

  • Anneth

    Mums, mums, MUMS! Hade jag fått en sådan i födelsedagspresent hade jag blivit yr av lycka! Fast sen hade jag nog trots bättre vetande försökt slicka lite på den…så det är nog tur att den inte är till mig! *flinar*

  • BellaMio

    Herre jösses!!! Vilken skapelse du gjort!!! Den är helt makalöst fräck!!!

    Tack för titten 🙂

  • cattis

    OMG!! Du är ju bara så bra!! Vilket fantastisk skapelse! Me Love!

  • Alex

    jisses! kan inte sluta gapa! kan inte fatta att du har skapat detta själv?!?! det var det läckraste!

  • Elisabeth Coursell

    Vilken skapelse! 🙂 Den är ju helt bedårande!

  • Marie

    Var jag inte sugen blev jag!!!! Men Annika – den är ju ROSA!

  • Ida

    Den var ju hur söt som hellst. Ska ge mig ut på google och söka efter flower soft då jag inte har en aning om vad det är för någonting! Kanske hittar jag en massa ny inspiration då det varit krassligt på den biten ett tag nu…

  • Yoli

    Är den verklig…
    är det på riktigt…
    är det sant att någon kan skapa något så sött…
    aldrig innan har jag sett användningsområdet med flowersoft så uppenbart som nu…
    klart det ska vara på bakelser och inte på blommor!! 😀

    kraaaaaam

  • Carina

    Så läcker!!! Hörde talas om denna i torsdag, men har inte varit runt på bloggrundor på länge av olika anledningar. Du är otrolig!!! Kram

  • sandra

    Jami=) såå läcker!

  • Ulrika

    Wow! Vilken skapelse!

  • Tiggy

    Otroligt vackert, har sett flera varianter på denna men din är helt klart läckrast!

Kommentera

