Snögubbe med vårkänslor?

Dag nummer fyra i mitt lilla påskfirande! Idag visar jag en liten snögubbe igen… Har lite svårt att släppa dem… Kan nog passa bra idag också, eftersom snön faller utanför mitt fönster.

Denna gång har jag i alla fall gjort en med lite vårkänsla! Några humlor som surrar omkring, och lite ”pastelliga” färger med vårkänsla? Eller så får man se det som att den är klädd för att flyga till blåkulla! 😉 Struten är dekorerad med hjälp av flowersoft. Riktigt roligt att leka med!

Askarna har jag skurit ut ur cardstock med Gazellen. De är öppningsbara, om man vill lägga i något gott?…

Frosty the snowman celebrates Easter?…

snowman

Några detaljbilder om du vill se.

dsc_5809 dsc_5812 dsc_5810

Jag är långt ifrån något datasnille, så det blir ofta samarbetsproblem när jag ger mig på något som jag inte är van att göra… Idag har jag dock lekt med Photoshop lite, och lyckats få till en fotoram och min bloggadress på fotot!  Jag tycker det är så himla snyggt när andra har gjort något liknande, men jag har inte haft tid att testa själv. Vet inte heller om jag kommer att ha tålamod att göra detta på allt jag jägger upp?…  Vad tror du? Duger det?

Det var allt för idag -Skärtorsdag! Om du ska flyga till Blåkulla, så flyg försiktigt! Det blir nog mycket trafik. Själv har jag laddat kvasten med raketbränsle, och är nog redan på väg när du läser detta! 😉

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

8 responses to “Snögubbe med vårkänslor?

  • Cicci

    Så fint det blev med ramen. Måste man göra det på varje foto? Jobbigt!
    Gillar dina snögubbar. Den här ser lite mer ut som en clown. Supersöt!
    Ses i natt då. Jag packar precis och servar kvasten.
    Kramiz

  • Kamilla

    OOoh så söt snögubbe 😀
    Och ramen var jättesnygg!!
    Den duger absolut!!
    kram kram och vi ses på blåkulla 😉

  • sandra

    Hej vännen!

    Vill kika in och önska dig en riktigt mysig påsk=)

    Kramisar sandra

  • sussies

    Hej vännen!

    Vilken söt liten snögubbe/clown och spännande med de små söta askarna! Nu vill jag också ha en Gazelle ju!!! Verkar vara så himla mycket man kan göra med den, hoppas du är nöjd med din.
    Det där svarta lace-pappret du hade på en lo nyligen tyckte jag bara var för läckert!
    Jättesnygg ram du gjort på fotot och med signatur, vad du är duktig Annica!
    Har sett en del som har så men måste man göra en från scratch till varje foto? Går det inte att ha en färdig ram med signaturen som man bara kan lägga på? Har också funderat på det där ett tag men har inte riktigt med tid och ambition att prova, kanske du kan visa mig nån gång när och om jag kan hälsa på dig, eller?
    Hoppas att du och din familj får en underbart GLAD PÅSK!
    Nu är det ju vinter fortfarande här men vi kan ju alltid sitta inne och scrappa, eller hur?! 🙂

    Varma påskkramar till dig Annica från Susanne!

  • Anita/AniLi

    Kikar in på din dag 4!
    Underbar snögubbe! Man blir glad av den!
    Nu hänger också jag med på ditt ”race”, men började först idag (tordag). Välkommen!
    Anita

  • Angelica

    Hihi – så superfyndigt!
    Har du snö hos dig nu?!? Helt ofattbart – med tanke på att här är värsta vårvädret, man kan knappt gå ut med jacka ens… Hoppas ni också får upp lite av detta vädret till er! =)

    Glad påsk på dig!
    Kram / Angelica

  • Helén

    Vilka fantastiska askar!! Skulle ju passa perfekt som present till en nyfödd eller doppresent 🙂

  • Lena B E

    Duger??? Det är ju skitsnyggt!!! 🙂
    Ooooo så himla söt gubbe, jag måste ha missat honom på blåkulla annars har jag tagit med mej den gubben hem!! 😉 😀 Kramizar Lena

Kommentera

