Då var det dax igen..

Dagens uppdatering innehåller ett par tavlor! Inget avancerat, och kanske inte ens klart? Jag vet inte?… Varför blir man så sällan nöjd med det man gör?

dsc_5923

Här var det en till! Färgerna blev lite konstiga på mina foton, men det kan inte hjälpas! Jag har inte tid att fixa med det…

dsc_5930

Jag har målat med Tim Holtz Crackle Paint på ramarna, men det syns väldigt dåligt på bilderna. Jag gillar i alla fall att leka med den! Det är bara synd att den säljs i så små flaskor?

Jag har precis öppnat ett paket innehållande en hög med refiller till mina distressdynor, och Tim Holtz Embossingpulver! Distressembossing… Mmmm… Har aldrig använt den produkten tidigare, så nu ska här testas!… 🙂

Tack för titten!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

11 responses to “Då var det dax igen..

  • Anita/AniLi

    Enkla? Tycker att de är helt underbara!
    Texten på den första är en favorit, mycket tänkvärd eller hur?
    Anita

  • Lotta

    Åh, så vackra!

    Ja, J:S stämplar är underbara och inte så vanliga heller vad jag har sett.
    Lotta

  • Elisabeth Coursell

    Men duuuu, så snyggt!
    Jag har ju två tavelramar ligger kvar här, men de är ju släta….vilka bra idéer jag suger i mig här hos dig 🙂
    Ta det lugnt om du ska ut och flyga imorgon 😀 Själv stannar jag nog hemma i år 😉
    Glad påsk!

  • Wildärtan

    Färdigt eller inte – det är grymt snyggt som vanligt!

  • Helen

    Jättefina tavlor!

  • Angelica

    De är så fina så, oavsett om du är färdig eller ej! =) *ler*

    Jättesöta påskägg du gjort, gillade det med det svarta bandet – skitsnyggt!

    Ha en trevlig påsk!
    Kram / Angelica

  • Kamilla

    Ååå så underbara tavlor 😀 så vackra, så vackra 😀

  • Karina

    SÅÅÅ Vackra tavlor. Less is more!! Har du väl hört? Har du nu servat kvasten så att inga olycker händer;)? Ha en bra dag. Kramar Karina

  • Cicci

    Vilka söta tavlor!
    Kramiz

  • ScrapFia

    Jamen tavlorna var ju otroligt fina! Men jag förstår dig, tror det har med Jantelagen att göra 😉 Vi kvinnor har väldigt lätt för att underskatta oss själva:( Vi måste våga tro på oss själva – annars gör ingen annan det heller ;D
    Ha en härlig påsk!
    Eva

  • Lena B E

    Supervackra tavlor!! Glad Påsk!
    Äggstra många kramar från Lena

Kommentera

