En gubbe i lådan?

Så här i påsktider, så är det väl lämpligt att ge bort lite ägg? Det här tyckte jag kunde passa som en liten gåva till någon jag tycker om…

dsc_56671

 Inuti sitter en söt liten typ…

dsc_56572

Som bara väntar på att få komma ut och fira påsk! 🙂 

dsc_5662

Det var ett ”snabbt litet inlägg” idag! Om jag orkar och hinner, så kommer jag att göra en uppdatering per dag denna vecka. Helt enkelt för att fira påsk! Vi får se hur det går, och om du är intresserad av att se vad jag hittar på, så är det bara att göra som Robert Aschberg brukar säga -Häng me!

Tack för titten!

sign

 

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

11 responses to “En gubbe i lådan?

  • Helen

    Vilken fin liten påskpresent!

  • Tesa/Therese

    Underbar liten ask, och äggen är bara för sött. Kram

  • Lotta (lof)

    Så söt!! Gillar verkligen dina saker. Någon som kommer ut ur asken? I LÖÖÖÖV IT!
    Någon kommer att bli glad.

  • Kamilla

    en är så söööt!!!
    Klart jag hänger med! 😉
    Im just like glue, stuck on you 😆
    kram kram

  • Lena B E

    Ooooo så söt gubbe!! Lyckliga den som får denna!! Kramar från Lena

  • Ida

    Naa.. Vilken gullig. Tänk att ha en stor sådan att krama! Men man får nog ta det försiktigt så man inte får ägg över hela sig. Kanske om man gör den arg först så den kokar. Men då vill den nog inte ha en kram…

  • Karina

    Du är ju helt fantastisk. Vilken fantasi. Den som får detta ägg kan bara bli glad. Ha en trevlig dag Kramar Karina

  • Angelica

    Hihi, så gullig ”gubbe i lådan”! Så fyndigt och påhittigt! Den är ju bara för söt! =) Någon kommer absolut, helt säkert, bli superglad tror jag!

    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

  • Lisbet

    Alltid så himla roligt att titta in hos dig. Jag njuter.

  • sussies

    Wow, vad söt han är, ”guuben i låddan”!!! Den som får den av dig blir helt klart jätteglad!!!
    Vilken läcker o söt krona du gjort till lillgumman o hon blev så fin i den!!!

    Ha en trevlig påskvecka o jag kommer absolut att kika in här varje dag nu för att se vad ”kuligt” du hittar på! Brukar ju ändå kika in här så gott som varje dag annars oxå men nu känns det extra spännande då du verkar ha en riktig idésprute-period nu! 😉 🙂

    Ha det bra o storkramen till dig!!!

  • Susanne

    Men kära nån vad sött!!!

Kommentera

