En layout utan titel.

Jag har börjat leka med min Gazelle, och detta är den första Lo´n som jag har gjort med hjälp av den. Den snygga overlayen är designad av en tjej som heter Lucille. Hon är så snäll och delar med sig på Bosskuts forum för ”Gazelleägare”.  Jag börjar bli kompis med min lilla maskin nu, men jag har mycket kvar att lära om alla funktioner och verktyg…

Ibland tycker jag att det är svårt att komma på en bra titel till en layout! Någon annan som känner igen det? Detta var ett sådant fall, och därför valde jag helt sonika att inte ha någon titel! ”Problem solved…”  Tyvärr är bilderna inte de bästa, sorry…  

dsc_58301

 

dsc_5825

 

dsc_5835

Jag har för ovanlighetens skull både skrivit och doodlat på layouten. Det är nog inte så ”likt” mig, men det är ändå kul att testa ibland! Jag har också lyckats hitta en bit riktigt rosa band att sätta dit! Jag fick leta djupt i gömmorna kan jag säga… 😉

Det har varit ont om tid vid datorn denna vecka. Min sambo är i Holland och jobbar, vilket gör att jag har rätt så fullt upp här hemma. Han blir borta nästa vecka också, men jag ska försöka hinna med lite påskinspirerade inlägg att uppdatera med innan påskhelgen kommer!

Ha ett skönt veckoslut, och tack för att du har tittat förbi!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

13 responses to “En layout utan titel.

  • Cicci

    Vilken härlig LO!
    Kanske måste tigga lite rosa av Camilla? ;0)
    Det kommer att bli så spännade att se vad du kommer att hitta på med din nya ”leksak”.
    Kramiz

  • Jenny E

    Åh! Den ger verklige strandkänsla!!!

  • sussies

    Vilken fin lo! Vad du kommer att ha roligt med den nya leksaken! 🙂 Så fint utskuret mönster, det måste jag nog komma på besök och få några utskurna av! hehe! 😉 Blev jätteläckert!

    Hoppas allt är bra med dig och din familj!
    Kramis till dig vännen!

  • Ida

    Riktigt snyggt. Jag tänkte att man ju faktiskt kan skära kortets kanter så att det ser ut som om det kommer ut ur snirklarna. Älskar de små söta fötterna!

  • Elisabeth Coursell

    Härlig layout! Sitter och småler för jag har ett nästan exakt likadant kort på min dotter som ligger och väntar på att bli scrappat 🙂
    Blev kanon med ”stråna”, de gillar jag massor 🙂

  • Kamilla

    ÅÅååååh den är ljuvlig…jag längtar efter sommaren :s
    ja, jag skulle också vilja ha en rosa vän, men jag får snällt nöja mig med min gråa 😦
    Kramkram och ha en trevlig helg och att du hinner scrappa liiiite iaf 😉

  • daniel181291

    Det er jo et uttrykk som sier ”Et bilde sier mer enn tusen ord”.

    Så at denne scrapbooksiden ikke har noen tittel, gjør absolutt ingenting.

    Noen ganger kan jo gjerne en tittel være overflødig, og for mye.

    Dritstilig uansett! ;P

    Mvh
    Daniel

  • Elisabeth

    Härlig LO! Och kul att du leker med Gazellen! lämnade meddelande till dig inne hos BossKut, men du kan gärna höra av dig via mail 060.615249@telia.com för litet svenska diskussioner!

  • Lilla pyssel Inger

    Underbar LO Annica men du vet jo redan att jag ALLTID tycker om det som du gör:) Att hitta på titlar kan vara jättejobbigt tycker jag så jag brukar gå in på nätet och googla på sitat, ord och vers å har fått mycket bra hjälp på sådant vis:)
    Önskar dig en riktigt trevlig söndag och sköt om dig, kramis i massor från lilla pyssel Inger

  • Miss CutiePie

    Åh vad härlig den blev!

  • Birgit

    Jättefint med snygga och passande detaljer! Förstår att Gazellen gör nytta…det är ju inget man sitter och skär ut precis ! 🙂

  • Lena B E

    Jättefin Lo!! Som vanligt!! 🙂
    Ååååå vad jag längtar till sommaren när jag ser det underbara fotot!! 😀 Kramar från Lena

  • Angelica

    Vilken snygg overlay! Wow!
    Allt var så läckert på denna LO’n; blommorna, banden och texten runtom. Sååå supersnygg alltså!
    Det där med titel kan vara lite klurigt – själv använder jag det inte alltid, tycker ofta att bilden plus dekorationer talar för sig själv. Ibland kan t.o.m en titel ”förstöra” LO’n tycker jag.
    Så att du inte har en titel här gör absolut ingenting – det blev ju fint ändå!

    Ha de gott!
    Kram / Angelica

Kommentera

