Gratulationskort.

Nu var det länge sedan jag gjorde ett kort… Fy på mig… Jag tog mig i kragen när jag såg att Helena på Landstoken fyllde år, och hade en tävlig där man skulle göra ett kort och skicka till henne! Sagt och gjort! Det är klart att hon ska få ett kort tänkte jag!…

dsc_5743

dsc_5746

dsc_5748

Texten i kortet lyder: Naturliga ting åldras vackrast, och hemligheten med att förbli ung ligger i att leva hederligt, äta långsamt och ljuga om sin ålder…

Ja! Så blev det! Jag hoppas att hon blev glad!

Jag blev i alla fall jätteglad!!! Man var nämligen med och tävlade om presentkort hos Landstoken i och med att man skickade ett handgjort kort. Anledningen till att jag blev så jätteglad, är nämligen att jag vann ett presentkort på 500:-!… Stora kramar till juryn! Kunde inte ha kommit lämpligare! Min scrapbudget är nämligen på minus efter inköpet av Gazellen… 😉

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

8 responses to “Gratulationskort.

Kommentera

