The silent angel.

Jag har gjort en tavla till köket. Jag hittade en ram som jag tyckte om på loppis. Den har jag sedan målat lite ”shabby” med akrylfärg, och likadant har jag gjort med en enkel, trären galge. Lite dekoration, så var det klart!

Med de fantastiska blomrankorna från Prima, så behövs det inte så mycket mer… Keruberna på galgen är från Melissa Frances och texten är en rub on från Rhonna Farrer.

Bilden har jag köpt av en tjej som heter Maud. Hon brukar sälja dessa underbara bilder på Tradera, under alias Mozillan.

dsc_5735

Visst är det en underbar text?

dsc_5737

Närbild på galgen.

dsc_5740

Det var allt ”pyssel” som jag bjuder på idag! Tänkte visa ett par bilder till bara… Den första är på en alldeles underbar ställning med tillhörande ”blomburkar” från Prima. Den är SÅ fin! Jag törs nästan inte använda blommorna i den. Den är ett så fantastiskt ögongodis som den är…

dsc_57601

Den sista bilden är på ”riktigt” godis! Jag har bakat äppelmuffins, med limecréme. En riktigt härlig fredagsfika med tjejjerna på jobbet blir det… 😉

dsc_5777

Ha ett skönt veckoslut!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

11 responses to “The silent angel.

  • Kamilla

    Den är så übersnygg och du har helt rätt, till den där bilden och den ramen så räcker det med den underbara blomrankan!!
    Och Prima blommorna…attans jag trodde jag packat ned den där när jag åkte hem till mig 😉 men aww den är så snygg!!
    Och jag kommer på fredagsfika :mrgreen:
    kram kram

  • Ylwa

    Vilken fantastiskt vacker tavla.
    //Y

  • Anna

    Gudars vad snygg den blev!! Me like a LOT!!!!
    KramKram Anna

  • Malin

    Å jisses så söt!! Och äppelmuffins!!! *dregglar hårt högt och länge* ;P

    Kraaam!

  • sussies

    Vilken underbar tavla Annica!!! Den skulle passa bra hos mig, älskar den stilen och änglar!!!
    De där muffinsen ser underbara ut, kanske man skulle göra ett besök i butiken…! 😉

    Ha det gött vännen!

    Kramis Susanne

  • Petra/Trollet

    Jättefin tavla!!!!! Det är så kul att se dina alster, blev förtjust i din rosa låda oxå!!!!!!

  • cattis

    vad vackert! ♥

  • Helena Landstoken

    Kolla min blogg vetja 🙂
    //Helena

  • Lena B E

    WOW din tavla är helt otroligt fin!!! Å hyllan med blommorna är sååå vacker!!! Förstår att du inte vill använda dig av blommorna. Älskar änglar!! Muffinsen ser ju supergoda ut, så synd att det är så långt upp till Ö-vik!! 😉 😀 Kramar Lena

  • Angelica

    Både ögongodis och mungodis! Men wow vad din tavla är fantastisk, vilka ideér du besitter!
    Så snyggt med en galge och en gammal tavelram, det hade man aldrig kunnat ttro om man bara fick höra talas om det. =)

    Hyllan med blommorna är också helt bedårande förstår att du har svårt att av de blommorna!

    Ha en trevlig helg!
    Kram / Angelica

Kommentera

