En Tim Holtz inspirerad låda?

Jag gjorde en låda under helgens träff, som jag tänkte förvara mina Tim Holtz dekorationer i. (Tror jag…) Jag har använt en del dekos från Tim Holtz på den, det kändes liksom passande? Jag gillar de här färgerna, och är åtminstone rätt nöjd med lådan, men just nu känner jag inte för att ha den till scrapförvaring? Jag får väl se hur det känns när den fått stå i pysselrummet några dagar… 

dsc_5721

dsc_5720

dsc_5719

dsc_5718

 Locket.

dsc_5713

Jag är barnsligt förtjust i mina distresser! Jag ”leker” ofta med dem, men visar sällan något av det i bloggen. Det kanske blir något framöver? Här har jag använt dem på alla chip, och grungeboard dekorationer.

Stommen till lådan är en pappask från Panduro. Väldigt praktiskt! Bara att börja dekorera! Det är ju det jag tycker bäst om! 🙂

Ha en skön onsdag!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

17 responses to “En Tim Holtz inspirerad låda?

  • lillis70

    Så läcker låda är! Knopparna, är det också TH?

  • lillis70

    Så läcker lådan är! Knopparna, är det också TH?

  • Petra/Trollet

    WOW så urläcker! Du är så himla duktig & kreativ!

  • Helene

    Så supersnygg den blev. Känns nästan hemskt om du ”gömmer” den i pysselvrån…

  • Angelica

    Wow! Lovely!
    Helt underbar låda, så snyggt och häftigt med knappasken på sidan!
    Knopparna påminner om våra garderobsknoppar.. Har faktiskt ett par över – de kanske kan komma till användning nu efter att jag plockat inspiration av dig! 😉

    Kram / Angelica

  • ScrapKia

    Så otroligt läcker!!:-)
    Denna har jag sett ”live”, helt oemotståndlig!!

  • Kat!

    fantastisk, så underbar….. *tummar upp*

  • Elisabeth Coursell

    Den var ju hur snygg som helst 🙂 Själv är jag inte distressad ännu…men man ska aldrig säga aldrig 😉

  • Karina

    Lika fint som vanligt. Hur bär du dig åt? Fortsätt så. Hoppas att du har det bra Kramar Karina

  • Karin / Essmo

    WOW! Den är otroligt läcker! 🙂
    Himla snygg!!

  • cattis

    Jisses!! Så mycket snygga och vackra alster!! Du är otroligt duktig!

  • Kamilla

    OMG du skulle ju kunna göra TH himself avundsjuk 😆
    Den är så fiiin, och skulle passa jättebra hemma hos mig, lite som en kanin bland hermeliner ;)(bland alla mina rosa saker)
    Kramisar i massor och nu är det nedräkning igen 😯 men kul ska det bli, satt och tränade som en tok med mina PM igår…så kanske en liten demo av dem kan tänkas 😉

  • gittan

    mmm…superfin, du är inte ensam om att gilla denna stilen 🙂
    Jag får nog titta in här lite oftare

  • Karina

    Hej vännen. Ville bara önska dig en trevlig helg. Våren har kommit till Skåne och hoppas att den tänker att stanna över helgen iallafall. Jag är ledig hela helgen och vill gärna börja lite i trädgården. Kramar Karina

  • Lotta

    Wow! Så fin – vilka detaljer! Gillar dn stil. Vilken ask…

  • Cicci

    Vilken otroligt fin ask! Vad du är duktig.
    Vilken inspiration att ha den i sin pysselvrå.

  • Virra

    SUPERLÄCKER box!!! Jag är djupt imponerad och känner mig otroligt pysselsugen just nu… 😉

Kommentera

