En liten prinsessa?…

Vi har haft en underbar helg med pysslträff i stan!  Jag är helt slut!…. 😉

High Coast Scrap anordnade vårens stora träff, och det har varit en riktig höjdare! Det var ca 95 st scrappare som deltog, och det fanns 4 st butiker på plats. Scraphuset, Scrapbooking4you, Brunkullan och Scrapoholic. Ett riktigt bra utbud av varor för alla shoppingsugna! Jag har haft det bästa pysselsällskap man kan ha, av Camilla och Marie. Tusen tack för att ni har stått ut med mitt pladder! 🙂

Jag har träffat många gamla, och några nya bekantskaper under helgen. Alltid lika roligt med nya ansikten! Bla har jag träffat Malin Malm IRL, vilket var jättekul! En härlig tjej med talang! Hon var dessutom så snäll att hon höll en ”snabbkurs” i konsten att använda Pro Markers Blenderpenna för mig, och några andra intresserade. Tusen tack för det! Har inte vågat testa själv ännu…. Sista försöket slutade med katastrof, så jag behöver ”ladda” en stund till först… 😉

Jag har lyckats göra några alster mellan allt ”pladder”, men inget är fotat och klart. Därför visar jag denna lilla låda istället! En liten ”prinsesskyckling” på en låda? Ja, vad ska man annars kalla det? Jag är i alla fall barnsligt förtjust i att altra lådor! (och allt möjlig annat…)

dsc_5466

En liten närbild…

dsc_5468

Ja det var min helg! Hoppas att ni du också har haft det bra, och kanske fått pyssla lite? Nu väntar vardagen, och arbete. Den första helgen i maj (2-3) har jag dock bokat upp för en rejäl omgång med scrappande! Då är det en Pysselmässa  i Umeå, och info om den finner du här! Kanske kan det vara något för dig åxå? 🙂

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

12 responses to “En liten prinsessa?…

  • Elisabeth Coursell

    Oh hur söt var inte denna då? 🙂 Tror vi har ett gemensamt intresse…askar och boxar av olika slag, fast du bygger på höjden 🙂
    Det var nog dig jag hade i tankarna när jag på natten (då jag funderade på alternativa fastsättningsmetoder) kom på att jag skulle ha en vas på min kreation 😀 Tack för den idén.
    Trevlig kväll!

  • Lena B E

    Ooooo så gulligt!! En prinsessa i kjol, hon är riktigt bröllopsfin!! Kramar

  • Ulla

    Wow vilken gullig lite kycklingprincessa.. Hur go som helst. Och vilken helg du haft, 95 scrappare. Måste ha varit helt otroligt..

  • Lotta

    Ytterligare en söt låda… Gillar dina lådor!
    Vilken helg du haft! Så himlans kul!

  • Kamilla

    OOOoooh den är sååå söt 😀
    Tack snälla Vännen för en helt underbar helg, god mat och toppen sällskap, jag har sovit som en tegelsten inatt, jag hade gärna sovit till 10 idag 🙄 men så har man små gryn som ska till skolan…
    Kram i massor

  • Angelica

    Ååh, vilken söt liten kyckling! Klart det är en prinsesskyckling, det ser ju vemsomhelst! =)

    Tycker också det är så kul att altra askar – där känns det som om ens kreativitet verkligen får flöda! =)

    Kram / Angelica

  • Monica

    Fantastiskt kreativt!!! Jag gillar inte påsk annars, men med det du skapar blir jag lite påskpysselsugen 🙂
    Tack för inspirationen!
    Kram kram!

  • Karina

    OJ Du har gjort det igen. Fattar inte hur du får till det varje gång du skapar. Ha en trevlig Måndag. Kramar karina

  • Malin

    Nämen äscha den här gamla trasan *generad* ;P Det var sååå roligt att träffa er!! Jag hade nog kunnat hålla på en vecka till minst =) Och din ask som du höll på med…WOW säger jag bara!!

    Ha en riktigt härlig dag!!

    KraM!

  • wildärtan

    Ni verkar ju ha så trevligt på dessa HC-träffar!
    Vi ses i Umeå kanske??

  • Miss CutiePie

    Otroligt kreativt och fantastiskt som vanligt! 🙂

  • sussies

    Jättesöt liten prinsesskyckling, nog den sötaste jag sett! Ser fram emot att se vad du fick gjort i helgen mellan allt surrande, surrfia där! 😉

    Verkar som ni hade trevligt iallafall!

    Ha en underbar vecka!

    Kramisar Susanne

Kommentera

