Awarder!

Jag är inte den mest aktiva när det gäller att uppdatera min blogg… Skämmes bör jag…

Jag tänkte därför ta en ”snabbis” här och lägga upp, och tacka för några awarder som jag har fått!

Denna har jag fått av Sussie, Camilla, EmmJa och Inger!

sussie-camilla-emmja-inger

Denna fick jag från Suss!

suss

Och slutligen denna som kom från Lilla Pyssel Inger!

inger 

Tusen och åter tusen tack! Både för att att ni tycker att jag på något sätt har förtjänat dessa awarder, men även för att ni är härliga människor som inspirerar!

Sedan kommer då det svåraste… Att plocka ut bloggare som jag vill skicka dessa vidare till? Jag tycker att alla förtjänar dessa awarder på ett eller annat sätt! Vill du ha en, eller alla? Ta dem då med dig med gott samvete! 🙂

Dock ska jag tillägga att jag  även med varm hand skickar dem tillbaka till ”givarna”. Dessa tjejjer inspirerar mig massor!

Jag tog mig en sväng förbi Svensk Scrapbooking, som i mitt tycke är det trevligaste pysselforumet som finns, och blev väldigt glad! Jag vann februari månadsutmaning med min lilla Bröllopstårta, och kommer att få ett pysselpaket från Scrappers! Yeeaahhh och Jippie! En helt underbar avslutning på min dag!

Nu ska jag göra en tidig kväll! Jag är helt slut efter helgens bravader… Jag har varit på mässa, och känner mig förvisso väldigt peppad och uppåt, men för tillfället är jag ändå mest matt… (kan det vara åldern?…) Det är nog bra med lite extra sömn som laddning inför helgen scrapträff! Oj vad jag längtar! Det ska bli så roligt att träffa både gamla, och förhoppningsvis nya scrapkamrater! 🙂

sign

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Awarder!

  • Kamilla

    GRATTIS vännen du är så värd både awarder och vinst 😀
    Jag längtar mig blå till helgen!!
    Kram kram 😀

  • Anita/AniLi

    Vilka fina awarder du fått, du är verkligen värd dom alla!
    Håller med dig om att det är svårt att välja ut nya mottagare av dessa, jag gör ibland som du gjort här; alla är så duktiga på sitt vis och inspirerar oss andra. Så jag tackar och tar emot dessa!
    Din bröllopstårta år bara så läcker och att du vann är bara så rätt! GRATTIS!
    Kram

  • sussies

    GRATTIS vännen till din fina vinst! Det har du verkligen förtjänat för du är så duktig och den tårtan är helt fantastisk så jag förstår att du vann!

    Awarderna har du förtjänat flera gånger om så därför ville jag ge dem till dig då du är en stor inspirationskälla för mig och en god vän!

    Kramisar från Susanne!

  • Anette

    Grattis min vän till alla awarder och vinsten.
    Tårtan var ljuvlig!
    PS, har du smakat den ännu? 😉
    Vi ses i helgen – jag längtar!
    Kram Anette

Kommentera

