Ett smyckeskrin.

Jag har gjort ett smyckeskrin till min systerdotter! Eftersom jag har ett rätt så dåligt minne, så glömde jag att lämna det hos henne sist vi sågs… (Sorry…) Jag får nog hitta på något mer för att gottgöra henne?

dsc_5298

 dsc_53011

Klickbara detaljbilder. 

dsc_5300 dsc_53041 dsc_5303

Det mesta jag har använt här kommer från Melissa Frances. Jag bara älskar hennes produkter! Så ljuvliga… ”Basen” till skrinet är som ni kanske ser, helt vanliga tändsticksaskar. Inget märkvärdigt. Det finns ju en hel uppsjö av produkter att altra, men ibland så kan det räcka rätt bra med tändsticksaskar! 🙂

Ha en riktigt skön helg!

sign

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

19 responses to “Ett smyckeskrin.

  • Tesa

    Underbar!! Kram

  • Anita/AniLi

    Helt underbar är den! Och säkert ett uppskattad present.
    Önskar dej också en skön helg!
    Anita

  • Elisabeth Coursell

    Wow! Den är helt ljuvlig. Helt underbara färger…!

  • Lena B E

    Åh så vackert!!! Jag håller med dig MF´s produkter är helt underbara!!! Kramar Lena

  • Karina

    Tack för den ideen. Jag har haft lite scrap/idé torka på sistonde men att besöka dig ger mig mycket inspiration. Ha en trevlig helg Kramar Karina

  • jeanette

    Ja allt du rör vid blir definitivt till guld. Vilken underbar byrå du skapat. Hur fin som helst. Kram Jeanette

  • Cicci

    Hon måste ha blivit lycklig!

  • vibbe

    Så synd att man inte är din systerdotter.
    Smyckeskrinet är bara fantastikt.
    Är det stora eller små tändsticksaskar som du använt.
    Kram Vibbe

  • Malin

    Än en gång har du lyckats få till det så jag är grön av avund =D Du är så duktig!!! det ska bli så roligt att få träffa dig live och se hur du gör!!! Ser fram emot det och det är ju bara två veckor kvar nu!! =D=D

    Kram!!!

  • Laila

    😮
    Men hur underbar var inte den här då???

    Otroligt vackert jobb!!!

  • Ulrica

    Underbart fina saker du har i din blogg.
    Allt är ju bara så fint!
    Alldeles lagom balanserat med dekorationer på respektive sak, utan att bli för plåttrigt och dekorationerna har verkligen hamnat på exakt rätt plats.

  • Sissi

    Vilken tur att jag hittade hit till din blogg! Den blir en av mina nya favoriter. Du är så grymt duktig och hittar på annorlunda saker, precis i min smak!
    Kram

  • Angelica

    Vad underbart att jag halkade in på just din blogg! Älskar altrade ting och här fanns ju helt otroligt vackra och många av den varan! Smyckeskrinet är helt fantastiskt!
    Inspirationen flödar så mycket nu att jag knappt vet vad jag vill börja med!
    Hm, får ta en tankestund och kika vidare på ditt ögongodis här!

    På återseende!
    Kram / Angelica

  • Ulrica

    Hej Annica!

    Massor med fint du har gjort sedan sist jag var här & hälsade på! =) Jag har ju inte direkt varit så aktiv på sista tiden men jag hoppas det blir lättare snart!

    Ha det gott, Kramar!

  • Helén

    Vilken kanonidé, mycket finare än ett köpt smyckeskrin! 🙂

  • Marie

    Åh! Vilken fin! Sån vill jag också ha… Visst syns vi nästa helg? Jag åker till Ö-vik på lördagen i alla fall.

    Kram

  • birgited

    Hej! Jättegullig byrå (små fötter har den också :)!
    Haft feber hela veckan…ska till VC nu..måste ju bli frisk till nästa helg!!!

  • Kamilla

    OOH den är såå söt 😀
    Vad har du använt som fötter?
    Du har en sak att hämta i min blogg 😉
    Kramelikram nu är det NEDRÄKNING!!

  • ylwa

    Helt underbart!! ska nog sätta de små grå i arbete och göra ngt liknande – urläckert Annica!!
    //Y

Kommentera

