En liten ”blomlåda”?

Här kommer en liten ”explodingbox” som jag gjorde för någon vecka sedan. Jag hittade denna sida på nätet, Magic Boxes, och naturligtvis kliade det i fingrarna för att testa detta! Om ni kikar in på den sidan, kommer ni också att bli väldigt sugna på att prova… En superduktig tjej!

dsc_53181

Närbild på locket. 

dsc_5321

Och öppen… 

dsc_5324

Just denna ask blev lite stor tycker jag. Varje ”ruta” är ca 10*10cm, och det känns lite för stort. Det hade varit enklare att få till insidan om den hade varit lite mindre… Ja, ja, förhoppningsvis blir det bättre nästa gång?

Igår hade vi årsmöte, och heldag med pyssel i vår lokala scrapförening, High Coast Scrap! Verkligen otroligt trevligt! Som vanligt fick jag inte så mycket gjort, men ett av alstren jag gjorde blev i alla fall klart. Det finns att kika på hos Nettan om någon är nyfiken nu, annars lägger jag väl upp det här om någon dag eller så.

Hoppas att ni har haft en härlig helg!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “En liten ”blomlåda”?

  • Helen

    Vad duktig du är! Jag är så impad!

  • Tesa

    Oh my God, vilken underbar ask. Vad duktig du är! Kram

  • Hoppetossa

    Å så blev man ännu mer sugen på ¨år å blommor av din urtjusiga ask!
    Väldigt snyggt & kreativt, som vanligt!
    Ha en toppenvecka!

  • soffan

    wow vad snygg den blev, och mycke pill med den .
    Härligt man börjar att längta till våren nu
    Kram

  • ScrapKia

    Den här asken bara ”älskar” jag!!!
    Så otroligt vacker, gillar verkligen blommorna som byter plats när man fäller ner sidorna. Den blev en riktig favorit bland de andra sakerna du visade på träffen i lördags.

Kommentera

