En tavla…

För ett tag sedan gjorde jag en tavla. Det är faktiskt riktigt kul, och jag har hunnit göra ett par till sedan denna blev klar!

dsc_5291

Detaljer… 

dsc_5270

 

dsc_5267

 

dsc_5268

Den jättefina tagen kommer från Mariante, och det fina ordet ”family”, kommer från Camilla! Hon har minsann en sill… 😉 I övrigt har jag lekt med en massa olika material. Gesso, Akrylfärg, Mist, Utee m.m.

Det är märkligt hur mycket man gör på ett alster, särskilt med tanke på vad man egentligen ser?… Jag menar -Är det egentligen någon som verkligen ser, och förstår hur pass mycket tid vi lägger ner på våra projekt? Det är nästan löjligt! Jag ger mig den på att många inte skulle se någon större skillnad, om man tog lite mer genvägar, och hoppade över en del moment? Fast då skulle själva pysslandet självklart inte vara lika roligt! 🙂

Just nu är min fundering vad jag ska göra av mina tavlor? Jag har inte så mycket väggyta över…

sign

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

10 responses to “En tavla…

  • Gunilla

    Oh, så fantastiskt vacker tavla! Satt länge och tittade på alla små detaljer.
    Och jag håller med dig, jag tror inte att ”oinsatta” inser hur mycket man lägger ner och gör på de olika Lo:sarna, korten och i detta fallet tavlan. Men det är ju såå kul! Ha en härlig söndag! Kram Gunilla

  • lillis70

    Vilken vacker tavla du har gjort! Så många underbara detaljer som framträder när man tittat en stund.
    Kapsylkorgen är ju så fin men vilket jobb!!!
    Ha det gott!
    /L

  • sandra

    Duktiga duktiga duktig du!!!!!
    Jag blir såå inspirerad och avis vaje gång jag kikar in till dej=)

    Hoppas du har en bra helg!

    kramisar sandra

  • Lena B E

    Ååååå vilken fantastiskt vacker tavla!!! Här får den plats så nu har jag löst ditt brydderi 😉 😉 *skrattar* Du har så fantastiskt fina stämplar, blommor, blad m.m. på tavlan!! Jag satt just och tänkte på vad jag skulle kunna göra av alla mina virkade dukar, som jag inte använder längre. Jag funderar på att klippa söder dom stora iaf. och undrar om man kan använda dom i stället för ”spets” Vad tror du? Är det så bra ide?? du kanske har testat? Kramar Lena

  • Hanna

    Wow!
    Du är helt otroligt duktig!
    Massor av fina detaljer! 🙂
    Kram,
    Hanna

  • sussies

    Åh, ännu en vacker skapelse!!! Tar tacksamt emot den om du inte har plats, hihi!!

    Mysiga färger och underbara detaljer som alltid!
    Vilken bra idé att göra tavlor så här!
    Dom där stämplarna är bara för underbara och väldigt användbara, eller hur?

    Nu har jag äntligen fått tag i stansarna som passar till blommorna i stämpelsetet, *lycklig*!

    Ha en fin dag i det vackra vintervädret!

    Kramisar Susanne!

  • Karina

    Jag bara älskar denna tavla. Du gör så vackra saker. Kul att du använde Mariantes tag. Jag längtar efter min. Har precis kommit hem från jobb. Nu ska jag bara slappa kanske pyssla. Kramar Karina

  • Pernilla

    Du gör så fina saker!

    Jag har en liten award till dig i min blogg, även om jag ser att du redan fått den från någon annan också 😉

  • Articsisters

    Hej å hå…
    Jag riktigt njuter över att få trilla in hos dig och njuta av dina alster. Det var hur länge sedan som helst sedan jag var in till dig eller mer till någon. Har varit ur scrappet ett tag.

    Ha det underbart.
    Lisbet

  • Kamilla

    OO hade jag inte ”klötat” här 😯
    Men den är sååå fin och visst skulle den sitta fint hemma hos mig 😉
    Kram kram

Kommentera

