Mitt projekt med kapsyler…

Eftersom det är några som har varit nyfikna på mitt ”kapsylprojekt”, så tänkte jag att jag tar och visar det här! Det har väl inte direkt med scrapping att göra, men det var i alla fall ett väldigt pyssel innan det var klart! Jag ska också erkänna att min sambo har varit engagerad i detta projekt. Det var rätt tålamodskrävande att borra 4 hål i cirka 180 kapsyler… Dessutom har han mycket starkare nypor än jag, och det kom väl till pass när det kom till sluttampen! Bottenytan på väskan är ungefär lika stor som ett A4. Då kan ni lättare göra er en bild av storleken. 

Den lilla ”påsen” har jag sytt av ett örngott, så att jag inte behöver visa allt jag stoppar i väskan…

dsc_5308

Om någon av er känner för att testa detta, så vill jag bara tipsa om att det kan vara bra med ett långt tålamod och starka nypor! Alternativet är en förstående sambo… 😉

Ja det var allt för idag! Jag återkommer snart med mer ”papperspyssel”!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

16 responses to “Mitt projekt med kapsyler…

  • Cicci

    Vilken orginell idé. Kan tro att du haft att göra. Så läcker!

  • Anna

    Men du är väl helt otroligt! Det hade jag aldrig gissat att du skulle göra när jag såg att du letade efter kapsyler!

    Superfin!
    KramKram Anna

  • Scraptroll

    oj så läckert. Hur i hela friden kom då ens på tanken?

  • Lotta

    Vilken häftig väska!! Jag antar att du använder den – hur fungerar den? Har själv bara sytt lite olika väskor, men detta var en orginell idé! Kul!!
    Ha en skön helg
    kramar Lotta

  • Katrin/Kattapinglan

    Vilken läcker! Förstår att sambons nypor behövdes=)

    Ha det gott

  • Karina

    Du är ju helt otrolig. Vilken fantasi! Frågar som ovanstående, hur i hela friden kom du på den idéen?? Jag är en stor beundrare av dina verk. Ha en bra kväll. Kramar Karina

  • Kamilla

    WOOOW så himla häftig den blev!!
    Så coolt 😀
    Kram kram

  • Birgit

    Den är så läcker!! Återvinning i den högre skolan! Tålamod måste vara din starka sida 🙂

  • Karin / Essmo

    WOW!! Va supercoolt!! =) Vilket jobb du har lagt ner.. Snyggt & en riktigt härlig idé!

  • sussies

    Men vilken skapelse vännen! Ett otroligt jobb du lagt ned på den, och sambon också förstås!!!

    Roligt med ett gemensamt projekt och snart kanske du får sällskap vid scrappbordet av honom också, vem vet!!! 🙂

    Undrar som de andra, var får du alla idéer ifrån?
    Ser dig framför mig när du klurar ut nåt nytt!;-)

    Ha en underbar fredag och helg!

    Många kramar från Susanne!

  • Anita/AniLi

    Håller med de andra här. Vad får du alla ideer ifrån. Detta var ju hur läckert som helst!
    Vad kommer härnäst?
    Trevlig helg!

  • ScrapKia

    Wow så läcker!!
    Så mysigt att ni jobbat tillsammans! 😉

  • sussies

    Hej vännen! Vill önska dig en underbar Alla Hjärtans Dag!

    Kramisar Susanne!

  • NetteR

    Men vilken tuff idé! Snacka om återanvändning på hög nivå! har grubblat på vad du skulle ha massa kapsyler till och måste säga att jag hade aldrig gissat på detta 🙂

  • Anette

    Wow så häftigt den blev. Vad kul att få se den nu efter att ha hört så mycket om ditt sökande efter kapsylerna 🙂
    Helt underbar, du är såååå duktig.
    Kram Anette

Kommentera

