Nature Sings, Fall Is Here

Bland alla andra ”projekt” har jag lyckas att få till en layout. Jag är född på hösten, och är väl ett typiskt höstbarn? Det är i alla fall en årstid som ligger mig varmt om hjärtat, så jag kan scrappa höstbilder året om!  

NATURE SINGS, FALL IS HERE

dsc_5210

Detaljer. 

dsc_5219

dsc_5214

dsc_5215

Den gångna helgen har det inte blivit mycket pysslat, för vi har faktiskt lyckat hinna med att måla om i vårt kök! Jippie! Nu återstår bara detajer, lite mer dekorering, och så det lilla jobbet med att måla om köksmöblerna… Ja ja, allt har sin tid, och förr eller senare så blir det helt klart! Jag har en helg till innan april, då jag inte jobbar eller har annat inplanerat, så det finns hopp! 😉

Hoppas att ni alla har en bra vecka att se fram emot!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

13 responses to “Nature Sings, Fall Is Here

  • Ulla

    Underbara färger, jag är också höstmänniska. Men inte född på hösten, men älskar dessa färger ändå. Man får kolla många, många gånger för du har många små härliga detaljer på LO:en.

  • Sofie Hedberg

    Jasså, ni har börjat i köket nu! =) spännande 🙂 Skitsnygg LO! 🙂

    En massa kramar

  • Scraptroll

    wow…verkligen ursnygg LO..jag älskar den höstiga känslan på den 😀

  • mia

    du är ju så himla duktig alltså! den var riktigt snygg! fotot var ju fantastiskt fint och alla detaljer med=)
    kram

  • Kamilla

    OOOh den är ljuvlig 😀
    Hösten är heelt underbar, min favvotid också än fast jag är sommarbarn 😉
    Kram kram

  • sandra

    Riktigt fin!!! Många härliga detaljer, speciellt klockorna.
    Jag gillar också hösten, vackra färger på träden och lite köldbiten på kinderna, jättehärligt:-)

    Hoppas att du har haft en bra helg!

    Kramisar sandra

  • Malin

    Osch så snygg LO! Luften går lixom ur mig när jag ser dina alster =) Helt fantastiska!

    Ha en härlig måndag!!

    Kram!

  • Lilla pyssel Inger

    SUPER SNYGG Lo men allt som du gör blir så himla fint så det finns inte mycket annat att säga:) Ha en toppen måndag och vecka, kramis från lilla pyssel Inger

  • sussies

    Så många vackra detaljer att kika på, som vanligt så är dina lo:s alltid intressanta och man upptäcker nåt nytt varje gång man tittar på en lo av dig!
    Älskar också dessa vackra höstfärger och fotot är jättefint!
    Gillar klockdetaljerna och tagen mycket!

    Ha en fin dag och vecka!!!

    Kramis Susanne!

  • Lena B E

    Din Lo är helt underbar!! Så himla vacker!! Gillar allt, men mest gillar jag nog färgerna och klockorna & alla charms så klart!! Kramar

  • Ulrica

    Hej Annica!

    Underbart tjusig som allt du gör! 😉 Hoppas att allt är bra med dig, kramizar!

  • Petra / Trollet

    Underbart höstig är din LO. Jag gillar oxå hösten, eller ska väl säga att alla årstider har sin charm men höstens färger är WOW och det har du lyckats förmedla!

  • Ylwa

    Ljuvlig LO gumman!! Helt underbara färger. Själv är jag född på våren men hösten är ändå helt magisk för mig.
    *kram*
    Ylwa

Kommentera

