En fe från min ”jultomte”!

”Tomten” (Camilla…) kom med ett paket till mig på julafton, som bland annat innehöll denna ljuvliga stämpel! Jag var tvungen att göra ett kort, och skicka det som tack! Jag har glömt att lägga upp det tidigare, men här är det i alla fall!

Jag tror att jag såg denna roliga vikning hos en av dessa fantastiska Norska kortmakare som har en sjö av inspiration att ösa ur! Minns inte vem, men ni kan gärna leta i min inspirationssida längst upp!

dsc_5057

dsc_5053

dsc_5056

dsc_5060

Gulliga Malin har dessutom skickat mig en liten ”present”, nämligen denna award! Tusen, och åter tusen tack!

fran-malin

Denna ska skickas vidare till 8 stycken bloggare, och detta är alltid så svårt…. Jag skickar den vidare till:

Kicki 

Biggan

Lena B

Ylwa

Carina

Erika

Camilla

Sofie

Ovanstående är bloggare som jag gärna besöker för att inspireras, och glädjas! 🙂

En riktigt trevlig helg önskar jag er alla!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

15 responses to “En fe från min ”jultomte”!

  • Kamilla

    ÅÅÅÅ tack snälla vännen 😀 du är sååå gullig!!
    Jag blir inte alls less på dig *kramar om* hur kan du tro att det går att bli less på dig??
    Kortet är sagolikt underbart!! precis som du 😉
    Kram kram och hoppas du varit snäll med brevis så du får post nån gång *skrattar*

  • Lena B E

    Men ååååå så glad jag blir! Jag känner mej verkligen hedrad! Tack så jättemycket 🙂 Kramar

  • Lena B E

    Kortet är ju fantastiskt fint!! Ooo så fin stämpel du fått!! Kramizar

  • Ulla

    Vilket underbart kort.

  • Ylwa

    Åh vad glad jag blir. Tack snälla!!
    Kortet du gjort är helt underbart.
    *kram*
    Ylwa

  • ScrapKia

    TACK snälla för den UNDERBARA awarden!! Åhhh vad glad jag blir!!! 🙂 ”skuttar runt”

    Kanonläckert kort!! Ska försöka lägga den vikningen på minnet! 🙂

    kramis

  • Carina

    Tack gulle dig!!! Jag blir sååå glad! Vilket läckert kort du har gjort, som alltid när du gör kort.

    Många kramar från mig

  • Katja

    Hej!

    Vad roligt att kika in här och se dessa fina annorlunda saker du gör. Verkligen ett vackert kort och jag gillar stämpeln.

    Kram

  • Gunilla

    Fantastiskt vackert kort och rolig vikning!
    Jag hoppas att allt är bra med dig! Ha en trevlig helg! //Gunilla

  • sussies

    GRATTIS till din award!
    Vilken fin stämpel du fått av Camilla, hon verkar vara jättegullig och rar!
    Tjusigt kort med en annorlunda och läcker vikning! Gillar det mycket!!!

    Ha en underbar helg!

    Kramisar i massor!

  • Hoppetossa

    Men vilket ursnyggt kort! Måste säga att din idé med inspirations sidan är ju suverän!
    Trevlig helg till dig oxå!

  • Petra / Trollet

    Vilket fint kort, härliga färger och vikningen är ju helhäftig! Tack för inspiration

  • Lilla pyssel Inger

    WOW WOW WOW här hittar man det ena nya fina alstret efter det andra, finna inget mera en att säga att du är SÅ HIMLA DUKTIG:) Tack snälla för underbart ögongodis. Ett JÄTTESTORT GRATTIS till ännu en award som du är så värd. Kramis från lilla pyssel Inger

  • Ulrica

    Åhh vilket fantastiskt fint kort! Jag älskar färgerna! =)

    Ha en bra kväll, kramar!

  • Birgit

    Åh tack!! Sitter här i Domsjö och bara suger i mig berömmet! 🙂 Snart så är det träff…!!

Kommentera

