Fastnat för altrat, och dragen vinnare!

 Jaha! Som synes har jag altrat igen… Min lilla dotter har börjat åka skridskor, eller tar stapplande steg på skridskor i alla fall! Jag tyckte att det kunde vara kul att ha en låda att lägga lite minnen i.

Skridskon är utsågad i spånskiva, målad och klädd med mina favoritpapper från Melissa Frances. Jag har gjort en hel del av dessa papper just nu… I övrigt är det väl inte så märkvärdigt. Lite snören, bollfrans, pärlor, grenar och bling mellan skorna. Just detta syns inte så väl, men det finns där.

dsc_4968

 En lite mer detaljerad bild?

dsc_4966

 Nu över till något roligare!?!

Jag har ”dragit” en vinnare i min lilla utlottning! Eller dragit och dragit? Jag bad helt enkelt min sambo att välja en siffra mellan 1 och 42, och då valde han nummer 17! Och det är ingen mindre än Anneth Strinnholm! Grattis till dig, och jag hoppas att du blir nöjd med den lilla asken!

Kram

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

21 responses to “Fastnat för altrat, och dragen vinnare!

  • ScrapKia

    Wow, så fina skridskor!! 🙂

  • jenny/e.j.m

    Oj oj oj vilken fin altrad minneslåda. Slridskorna är ju bara så fiiiiiina. Helt otroligt fin.
    En sådann fin present till din dotter=)

    //Jenny/e.j.m

  • Kamilla

    OOOO så himla snyggt!!!!
    Vilken idéspruta du är! GOOO GIRL *yeeey*
    Grattis till Anneth 😀

  • Lilla pyssel Inger

    WOW WOW WOW jag blir helt mållås och full av beundran hur kommer du på ALLT:) Det är så kul att titta in hos dig Annica för det är så mycket blandat å man får så himla många fina idéer, man känner sig tråkig när man tittar på dina saker och gem för med en själv…ler TACK SNÄLLA:) Kramis från lilla pyssel Inger

  • Mill@n

    Urgullig ask!!! Så himla originellt med dina figurer på askarna, gillar dem mycket! Asken kommer att bli ett fint minne.
    Grattis till Anneth också!!

  • Veronica

    Åh wow! Jättefin! Helt otrolig!
    Tack för din inspiration!

    Om det är ok för dig så lägger jag gärna din sida till min länklista?

  • Lena Eriksson

    Stort GRATTIS Anneth som vann den fina lådan!! 😀
    Superfina skriskor, de är så himla gulliga!! Jag vet att jag är tjatig men… vart får du alla dina toppen idéer ifrån?? 😀

  • cicci

    Vilken idé, så otroligt fina skridskor/låda.
    Kramiz

  • Anneth

    Nämen! :-O Här tittar jag in för att tala om att du har fått en liten award som finns att hämta i min blogg – och så ser jag att jag – JAG??! – har vunnit den fina lådan? Jag som aaldrig vinner??!

    Jag är så fantastiskt glad, tusen tack!

    Kram Anneth

  • Pia

    Men så söta skridskorna var!! Det var det märkvärdigaste skridskorna jag sett på länge! hihi! Så säg inte nåt annat!
    Hoppas du får ett fortsatt bra år, med mycket scrapbooking! 🙂 Kram Pia

  • Maria O

    Människa vilket jobb du lagt ner. Helt otroligt.
    Grattis till den lyckliga vinnaren.
    De röda kulorna i snörena ser precis ut som körsbär! Mmm, blev så sugen på denns söta skidsko.
    Maria

  • Anette

    Åh så snyggt! Jag bara gapar av beundran här 🙂
    Kram Anette

    Grattis oxå till Anneth som vann ett pris. 🙂

  • Ulrika

    Wow! Vilken fantastisk ask!

  • sussies

    Åh, vilken underbar ask Annica!! Du är bara helt fenomenal med dina idéer! Älskar den verkligen, skulle haft en sån jag oxå till min dotter som tränade konståkning när hon var yngre, men jag tror inte jag lyckas göra en sån fin ask iallafall. 😉

    Grattis till Anneth som vann den andra fina asken (avis, jag brukar aldrig vinna nåt heller)!!!

    Ha en underbar vecka!!!

    Kramis Susanne

  • pernol

    Wow vad snyggt! Du är så duktig! Vilka ideér du har, var får du allt ifrån?

    Grattis till Anette!

    kramiz
    Pernilla

  • coffeeaddicted

    Vilka söta små skridskor! 🙂

  • Susanne

    Hittade din sida genom min vän Jenny.
    Surfade runt och är helt mållös, du gör helt fantastiska saker. Kommer att titta in fler gånger när inspirationen tryter… Susanne

  • Elisabeth

    Säger som så många andra ….wow! Här fanns hur mycket som helst att vila ögonen på 🙂
    Jag har givit dig en Award som du är välkommen att hämta i min blogg.
    Elisabeth

  • sandra

    Hej på dej!

    Som tack för en mysig blogg och dina trevliga Besök/kommentarer finns det en award till dig att hämta i min blogg.

    Kramisar sandra

  • Gunilla

    Nej men åh så underbar ask med skridskorna på! Hur i allsindar hittar du på allt! Jag är djupt imponerad. Jag hoppas det går bra för dottern med åkandet. Kram G

  • Marie/bat3

    Wow, vilken underbar låda!

Kommentera

