Placeringskort

 Gott Nytt År allihopa!

För mig har det nya året börjat bra, och det avslutades också bra, med en fest i goda vänners lag, med god mat och dryck!

Om någon av er vill ha ett förslag på ”placeringskort” till någon middag, kanske detta kan vara något? Går lätt, och fort att göra, så det är inga problem om ni är många… Cirka 5 minuter per kuvert! Keep it simple!

dsc_4845

Så här ser den ut öppen. 

dsc_4848

Jag har stoppat i två bitar Mercichoklad, men det går lätt att anpassa ”mallen” till annat godis också. Här har du en länk till beskrivningen!

Mini Candybar Holder 

Ha de gott!

(PS! Missa inte mitt tidigare inlägg, där jag firar med en utlottning…Ds.)

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

24 responses to “Placeringskort

  • Cath.

    Vilket underbart litet placeringskuvert…

  • jenny/e.j.m

    Tack för tipset och mallen!
    Vilket fint placeringskort. Kanske ngt att hänga på en gå-bort-vinflaska.

    Gott nytt år!

    //jenny/e.j.m

  • millns

    Vad snyggt och mysigt att ha som placeringskort!

  • Maria O

    Hej.
    Är ute på ett litet sidospår och har hittat flera fina bloggar.Du har verkligen känsla för att fota dina fina alster. Känner att jag skulle behöva en liten fotohörna med braigt ljus när man fotar.
    Maria

  • Lena Eriksson

    God fortsättning på nya året!
    Vilken smart idé!! Tack för tipset och mallen!
    Kramar från mej

  • Malin

    Underbart kort! Gud sån rolig idé!
    Jag verkar ha klarat mig från magsjukan *pepparpeppar* ;P

    Go Fortsättning!

    kram!

  • Kamilla

    ÅÅÅ så tjusigt 😀
    Trodde jag kommenterat detta, men handen är sekigare än hjärnan nu tror jag *skrattar gott*
    Kraaam och god fortsättning!!

  • Lisbet

    Jättesnyggt som vanligt.

  • ulrika_m

    Men jösses så fiffigt och fint! Dina gäster måste ha blivit glatt överraskade! Kram!

  • sandra

    Vilken smart idé, ser mycket avancerad ut, mycket läckert!

    God fortsättning, hoppas att allt är bra.

    Kramar sandra

  • cicci

    Bara så fint och läckert. Tack för tips.
    Kramiz

  • ScrapKia

    Supersnyggt och läckert!! 🙂

    God fortsättning på det nya året!
    kram
    Kicki

  • Anneli

    Tack för tipset och mallen!
    Vilket fint placeringskort. Vilken smart och fiffig ide. Ska hjälpa till med ett bröllop ska tipsa om denna iden där kommer den verkligen göra sig. :-))

    God fortsättning på det nya året!
    kram Anneli

  • Gunilla

    Wow så tjusigt! Men fem minuter per kuvert verkligen? Det ser väldigt avancerat ut… 🙂 God fortsättning på det nya året! Kram G

  • mummylade

    Superfint! Hon är ju för fantastisk Dawn också, så tydligt och enkelt att göra efter.

  • Carina

    Snyggt!! Sparar mallen till något bra tillfälle… God fortsättning på det nya pysselåret!!!

  • Lilla pyssel Inger

    TACK SNÄLLA för din hälsning Ett Riktigt Gott Nytt År till dig med:) Å jag har missat så mycket, det ena nya alstret finare en det andra du är så himla DUKTIG och det är riktigt ögongodis det du visar upp! Kul att se din pyssel hörna blir jätteavis jag måste hela tiden flytta runt i huset med mina lådor där det finns plats. När det första barnet flyttar hemifrån då ska jag ha ett eget pyssel rum men egentlig så vill jag jo inte att något barn ska flytta!
    Sköt om dig och ser fram i mot nya alster hos dig, hälsningar och kramar i från lilla pyssel Inger

  • Marie

    God fortsättning och kramar från oss!

  • pernol

    Supersnyggt och fiffigt!

    God fortsättning!
    Pernilla

  • Angela

    Guuud vad snyggt! Helt i min smak.

  • Jeanette

    Men oj så fint det blev. Den ideen och mall sparas definitivt. Smarrigt också. God fortsättning på det nya året.

    Kramar Jeanette

  • Lene Kristensen

    Helt underbart!
    Vilken present att få!

  • sussies

    Vilken perfekt gåva och godisgömma, hur läckert och snyggt som helst!!! Den färgkombinationen är en av mina favoriter.
    Var in och kollade på beskrivningen, såg väldigt enkelt ut. Ska kanske prova nån gång, men nu måste jag prioritera almanackan så mina föräldrar får den innan halva 2009 har gått. 😉

    Godiset du har i är inte så tokigt heller!!:-) Chokoholic som jag är, hehe!!

    Önskar dig en god fortsättning på det nya året!

    Kramisar Susanne

  • Monica

    Wow, Det där vill jag verkligen göra till mitt bröllop MEN jag är så dålig på engelska så jag förstår inte riktigt måtten, kan du hjälpa mig och skriva måtten i cm? Vart får man tag på punchen hon gjorde hål med?

    MVH Monica

Kommentera

