Gratulationskort.

 Visst är det märkligt hur fort dagarna går? Det var en ”evighet” sedan jag sist gjorde en layout, jag har helt enkelt inte hunnit! Jag är en extremt långsam scrappare, och det tar mig många timmar att göra en Lo. Därför har jag medvetet valt att inte börja med någon, så här mitt i förberedelserna inför jul. Istället ”tröstar” jag mig med att göra kort, och andra små projekt som inte tar så lång tid att färdigställa. Här är ett exempel på hur det kan bli!

 

borit-grattis1

Här ser du vikningen av kortet.

borit-grattis6

Och här kommer lite detaljer…

borit-grattis2 borit-grattis3 borit-grattis4 

borit-grattis5 borit-grattis7

Just nu håller jag på med små gåvopåsar som jag nog ska använda till nyår. Vi får se om det blir som jag tänkt mig?…

 sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

15 responses to “Gratulationskort.

  • Ulla

    Kanon läckert, gillar den vikningen.

  • Lena Eriksson

    Spännande vikning, gillar den jättemycket! , den måste jag testa nån gång! 🙂

  • Lilla pyssel Inger

    Å jag gillar hur mycket som helst Annica:) Även om det tar tid så blir det alltid kanon snygga saker du är så himla duktig och jag gillar det som du gör hur mycket som helst:) Hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger

  • Marie

    ÅH! Jag är så imponerad!! Varför kan inte jag göra så fina kort? Kanske sitter i tålamodet… Har du spanat in ”kitsidan” jag tipsade dig om? På lördag bär det av till dina nejder för oss. Ska ränna lite på stan, och sen utväxla lite julklappar med släkten. Tack för awarden – jag har inte hunnit lägga in den ännu.

  • Bengt

    Tack så väldigt mycket Annica för hjälpen, på söndag ska jag överräcka kortet och jag är övertygad om att hon kommer att fälla en tår för det vackra kort hon får. Tack, tack och tack igen!!

  • Lilla pyssel Inger

    Vad roligt att du tycker att jag överraskar fortfarande ska jag vara ärlig så är jag lite trött på mig själv och mitt pyssel behöver nog en paus och det blir det ganska snart! Måste få tillbaka suget och pyssel glädjen det har varit för många måsten så här före Jul men det blir lätt så! Men blir självklart kanon glad att andra tycker om det som man gör:)
    JAG OCKSÅ BARA ÄLSKAR vintagebilder dom är så användbara till så mycket! Ha det så bra och sköt om dig kramizar från lilla pyssel Inger

  • Kamilla

    Det där kortet mmmmumma 😀 och du…du å jag Annica….pysslare i sakta mak 😉 men jag tror jag är liiiite segare ändå… 😀
    Kram…har du fått post NU då??
    *muttrar* attans brevbärare som inte hittar till dig 😦

  • Lotta

    Gillar kortet. En bra vikning, men du har ju gjort så mycket mer med det.Kul att det går omlott. Ja, det blir väl en ny liftvarning på detta…
    Ha en skön helg och 4:e advent!
    //kram Lotta

  • Malin

    Underbart kort! Jisses så fint!!

    Ha en härlig helg!

    Kram!

  • StrawberryPia

    Helt Fantastiskt kort!! Nä nu är deet mest annat som pysslas, och barnen vill också vara med, så jag får inget gjort just nu! 😦
    Kram Pia

  • cicci

    Klart att det tar tid när resultatet blir så enastående fint.
    Kramiz

  • Ulrica

    Underbart som alltid! Vill ju såklart passa på att tipsa minkära dt-kollega om en härlig utlottning hos mig, kika in du oxå! =)

    Kramen

  • Gunilla

    Vilket underbart kort! En sån vikning får jag nog ge mig i kast med nångång! Jag passar på att önska dig en riktigt God Jul! Kram G

  • Anita/AniLi

    Fantastiskt kort och vilka läckra färger!
    Ville önska dig en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
    Kram

  • sussies

    Jättefint kort Annica och en intressant vikning, det måste testas nån gång! Jättefina färger och vintage stilen är helt underbar, älskar bandet och spännet oxå!
    Vill önska dig en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR med många roliga scraptimmar, hoppas vi kan ses nån mer gång och pyssla!
    Jag är ju oxå en MYCKET långsam scrappare, hehe!
    Många julkramar till dig från Susanne!

Kommentera

