Här kommer några julkort igen!

Jag julpysslar lite ”nu och då” när andan faller på! Här kommer några kort som blivit gjorda mellan varven!

Jag gör mina julkort väldigt olika. Inte alla behöver vara så ”arbetade”. Här är några exempel som är rätt enkla att göra. 

 god-jul-gran1

 

god-jul-joy

 

god-jul-skiss-nov1

 

 god-jul-snogubbe1

Ja, detta blev ett enkelt inlägg! Lite rakt upp och ner liksom.

Jag har väl som alla er andra en hel del att stå i inför julen, och har tyvärr haft väldigt lite tid att besöka alla inspirerande bloggar där ute. På ett sätt är det väl bra? Jag menar, vad är det för mening att surfa runt och få massor av inspiration, när jag ändå inte hinner pyssla? Jag ser fram emot att ta igen det senare! 🙂

 sign

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

7 responses to “Här kommer några julkort igen!

  • Birgit

    Vilka läckra kort! Det översta är genialiskt, enkelt och snyggt! Kul ideér! Hoppas du får en lugn vecka 😉

  • Lilla pyssel Inger

    Hej på dig! Vilka fina Julkort med himla bra ideer många gånger så är enkelt också lika snyggt.
    Jag började med mina Julkort i augusti och blev precis klar inte klokt! Sköt om dig och ha en riktig bra vecka, kramis från lilla pyssel Inger

  • Kamilla

    Dom e sååå fina 😀 visst håller jag med…jag sitter och bloggsurfar ibland och skriver i min lilla skrivbok så att jag kommer ihåg att lifta idéerna som rusar förbi, nackdelen har jag märkt att jag måste börja skriva upp bloggadresser..det känns knivigt då man kommer på …ja justja det här var ju från den där bloggen som var så proppfull med bra grejor…åsså har man ingen ide på var man hittat den 😦
    Har du fått post ?? 😉 du behöver inte vänta på tomten innan du får öppna *skrattar* men kanske du ska öpnna det när din lilla tårtsmula sover, annars kanske hon får för sig att det är ok att öppna alla paket under granen… KRAAAM

  • sandra

    Men åååh så fina! ”enkla” julkort skrev du! tycker inte de ser så värst enkla ut 🙂 vad häftigt det var med banden på julgranen på det första kortet, smart idé.

    Ha det så bra!

    Kramisar sandra

  • sandra

    Men åååh så fina! ”enkla” julkort skrev du! tycker inte de ser så värst enkla ut 🙂 vad häftigt det var med banden på julgranen på det första kortet, smart idé.

    Ha det så bra!

    Kramisar sandra

  • Gunilla

    Kanonfina kort! Jag gillade nog snögubben på det sista kortet mest! Så fint! Jag passar på att önska dig och de dina en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR! Sköt om dig! Kram G

  • Lena Eriksson

    Snygga kort! Gillade speciellt det gröna med texten ”JOY” och rudolf? med röda mulen!! 🙂

Kommentera

