En ny Award.

Jag har fått en ny award av Jessica , Rebecka och Carina! Tack snälla ni!

award

Reglerna är sådana:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.
Jag har nominerat: ( Oj så svårt detta är…)

 

Sussie  Stark medmänniska, och flitig scrappare! Besök gärna hennes blogg!

Marie  Driftig person, med härlig stil! Har alltid något kul på G…

Kamilla  Min ”all time favourite buddy”! Need I say more?…

Ulrika Fantastisk tjej, som på något outgrundligt vis ”fixar allt”!?! You Go Girl!

Mia Tjej med skön stil! Titta in hos henne, så förstår ni vad jag menar!

Ja… Det finns SÅ många fler som är värda uppmuntran! Jag hoppas att alla ”därute” känner sig uppskattade, och sedda! Speciellt så här i juletid!

Julen är glädjens högtid och jag önskar att fler, inklusive mig, kunde ”stanna upp” lite mer. Bara njuta av varandra, av trevligt sällskap, umgänge och glädje! Att kunna ge sig tid att njuta! Det är vad jag skulle vilja ge i julklapp till alla jag känner!

Jag vill även passa på att sända ett stort tack till alla er som besöker min blogg, och ett extra tack till er som tar er tid att lämna en liten rad innan ni går! Det är verkligen upplyftande och glädjande för själen att läsa era snälla kommentarer!

En riktig skön advent önskar jag er alla!

sign

 

 

 

 

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “En ny Award.

  • sussies

    Åh, Tack, tack snälla Annica, du är för go du!! Blir så till mig för denna utmärkelse så jag blir alldeles rörd och dessutom är det min första sen jag startade bloggen i oktober!! Känns underbart att få uppskattning för sin blogg och en sporre att fortsätta! 🙂
    Nu är min helg räddad och jag skickar en stor cyberkram till dig Annica!!!
    Ha en underbar 3:e adventhelg med din familj och scrappa lugnt!

    Kramar från Susanne
    PS: Men hur får jag den att hamna i högerspalten?

  • Ulrica

    Hej vännen!

    Återigen du är för gullig! =) Ja jag känner ibland själv att jag förstår inte hur jag får allt att gå ihop men på något sätt lyckas jag alltid!!! =)

    Men jag kan säga att nu e jag TRÖTT men lycklig!!! Vilken dag! 70 kartonger, kan du tänka dig!!!? Helt ofattbart att vi kan ha så mkt saker+alla möbler. Jag ljuger inte om jag säger att vi fick gå in & backa ut….he he! 😉 Nu är det dags att sussa så jag orkar med morgondagen!

    Ha en trevlig helg, kram!

  • sussies

    Annica, kika in hos mig i mitt sista inlägg! 😉

    Stor kram Susanne!

  • Carina

    Hellooo! Ser att du fått en redan, du är helt klart förtjänt av fler… Kolla min blogg… Kramar från mig

  • mia

    åhh tack, snälla du=)
    Helst hade jag viljat ge en tillbaka till dig. För det du gör är helt outstanding =)

  • Kamilla

    ÅÅÅ vännen!! du är så himla goooo 😀 jag har skickat en sak till dig, så parkera rumpan vid brevlådan på måndag 😉
    Kramizar!!!

  • Lilla pyssel Inger

    Ett STORT GRATTIS till din Award den är du verkligen värd för du gör så himla mycket fint:)
    Ha en underbar tredje advent, hälsningar och kramar från lilla pyssel Inger

  • Marie

    Tack för awarden! Kolla in det nya numret av AOS-tidningen!!

  • Malin

    Nu ligger tidningsreportaget i min blogg *gråter*
    jag tackade nej till att göra 100 kort…kände att det inte finns tid för det nu innan jul. Dessutom så ville hon ha dom inom ett par veckor och det hinns ju inte alls med=)

    Ha en härlig tredje advent!
    Kram!

Kommentera

