En födelsedag, så här i advent…

Vi har firat min syster, som har fyllt år. Jag gjorde ett kort, och en presentpåse till henne. Vad som var i, talar jag inte om, men hon blev i alla fall glad!

 m-kort11

Detaljer…

m-kort21 m-kort21 m-kort4

Insidan…

m-kort5

Presentpåsen…

 m-kortpr1 m-kortpr2m-kortpr3

 Jag har engagerat mig i en liten ”home makeover” så här precis innan jul… Lite olämpligt kanske?… På grund av det, och allt julstök har det inte blivit så mycket tid över till scrappande de sista veckorna. Jag hoppas kunna klämma in lite pysseltid nu, så att jag kan erbjuda lite nyskapat i min blogg! Ha tålamod, jag ska bättra mig!

 sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

16 responses to “En födelsedag, så här i advent…

  • mia

    Super snyggt kort och pressentpåse!!! Kan förstå att hon blev glad!
    Men vad kul med en home makeover. ibland kan man behöva en lite pause i pysslandet. det blir dessto roligare när man väl börja igen. så är det för mig=)
    kram

  • Carina

    Se finnt, se finnt som vanligt!!! Du är bara så inspirerande… Och här sitter jag, på jobbet och har inte särskilt mycket att göra… När man kunde vara hemma och pyssla. Får nog inreda en hörna på jobbet… 😉

    Min man tyckte förresten att du lät trevlig…

    Kramar från mig

  • sussies

    Vilket fint kort du gjorde till din syster, fin dikt oxå!! Presentpåsen blev oxå fin!!

    Vi har oxå haft kalas här i helgen, i 2 dar när svågern fyllde 50 år. (Hans kartongkort ska jag försöka få in i bloggen under veckan, krånglande dator som vanligt!)

    Ha en bra vecka och sköt om dig ordentligt!!!

    Kram Susanne

  • Soffan/Ann-Sofie

    Din syster blev nog riktigt glad när hon fick ett så vackert kort och presentpåse. Jag har två födelsedagar nu i december 11 och 18 så jag har verkligen planerat dåligt (ler) så mina julklappsbestyr brukar inte börjas med förrän kalasen är över.
    Jag blev riktigt förälskad i din ljusstake den blev såååå fin
    Kram Ann-Sofie/soffan

  • Marie

    Hm! Vi spar Home makeovern till efter jul – sonen ska få nytt i sitt rum i julklapp (färg, bokhylla, tapeter etc…). Femåringen kommer att jubla (????). Brukar Ni vara med på gjögghockyn på hockyplan nära ert hus? Jag har känningar i laget….

  • Ulrica

    Du är för härlig, vilken klippa! =) Tror du & jag har lite samma stil! =) Hoppas vi ses snart så vi får utbyta alla våra kreativa ideér, jag menar vi é ju bäst på det här, hi hi! 😉

    Ha det gott, kram

  • Kamilla

    WOW så himla snyggt!
    Men vi saknade dig på träffen …du måste komma nästa gång 😉 kramisar i massor!!

  • rebecka

    grymt läckra saker!! 😀 *gillar mycket*
    du har en award i min blog… 🙂

  • Ulrica

    Du är bara för go!!! Du har verkligen gjort min dag underbar! Det värmer så oerhört när man får en oväntad present! Gulle gulle dej!!! =)

    Tusen Tusen Tack, massor med kramar från Ulrica

  • Lilla pyssel Inger

    WOW WOW WOW jag är helt mållås vilket KORT du har skapat Annica jag bara älskar det ska du veta:)
    Jag tycker självklart om det andra också men kortet var bara helt fantastiskt:) TACK SNÄLLA för båda dina kommentarer på min blogg och det fina du skriver till mig blir så GLAD. Medicinerna har börjat fungera nu så känner mig lite piggare i dag så kanske jag orkar pyssla lite i dag:) Sköt om dig och många värma julekramar från lilla pyssel Inger

  • coffeeaddicted

    Tjusigt som alltid! =)

    Du har nått här: http://blogg.coffeeaddicted.se/?p=530

  • Marie

    Jag igen. Surfat runt som vanligt och snubblade över ngr kit som jag tror du skulle gilla – Bara namnet säger väl allt…. ”Bad Girl Kits”, för du är väl inte heller så snäll som du ser ut?!

    http://www.badgirlskits.com/kits.php

    Kram

  • Maya

    Åhhh så nyydelig kort og pose du har laget til din søster!
    Skjønner godt hun ble glad for dette!!
    Ha ei flotters helg,
    klem fra Maya 🙂

  • Anette

    Så otroligt snyggt kort och vilken fin presentask syrran din fick 🙂
    Du är sååååå duktig Annica.
    Kram Anette

  • Jeanette

    Oj oj vad fint. Vilken helhärlig julpåse och mycket annat fint du gjort. Gud vad jag kände att jag saknat alla mina favo bloggar som jag inte hunnit besöka så mycket. Du är definitivt en av dem.

    Kramar Jeanette

  • ScrapKia

    Vad härligt att se ngt så vackert, när man själv är superhängig!!
    Kanonfint Annica!! 🙂

    kram
    Kicki

Kommentera

