Ett Mappkort på beställning!

Jag fick en förfrågan om att göra ett kort till en ”jubilar”. Jag gör väldigt sällan kort på beställning. Jag tycker det är så svårt att veta hur jag ska göra, för att beställaren ska bli nöjd? vi har ju alla så olika smak!… Så här blev det i alla fall!

Tagsen och hälsningarna på insidan är av personlig karaktär, så jag väljer att inte visa så mycket av dem.

 mappkortthord1

Insidan.

mappkortthord2

Baksidan.

mappkortthord4

 

Det var vad jag hade att dela med mig av idag! I helgen fyller min syster år, så när hon har fått sin present, så ska jag visa det jag gjort till henne!

sign

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

18 responses to “Ett Mappkort på beställning!

  • sussies

    Jättefint kort Annica!! Mottagaren blir säkert jättenöjd över det fina kortet. 🙂
    Undrar en sak; är det öppet på sidorna eller har du vikt på nåt speciellt sätt så inte innehållet trillar ut?
    Ha en fortsatt underbar dag med all snö som kommit här idag!

    Kram!!!

  • sandra

    Oj, vilket underbart kort! såå mycket detaljer.
    Vilket jobb du måste ha lagt ned.

    ha det bäst!

    Kramisar Sandra

  • BellaMio

    Wow!!! Så himla snyggt!! Aldrig sett något sånt här förut!!

    Liftvarning utfärdas…

    Tack för inspirationen 🙂

  • Lotta

    Ojojoj!! Så mycket detaljer och så fint det blev!!!
    Kul att du valt att sy…
    Någon kommer att bli väldigt glad!

  • mia

    åhh vad snyggt!!!! många fina detaljer. Jag älskar också den färg kombinationen=)
    mottagaren blir garanterat super nöjd=)

  • Karolina (karehed)

    Wow, så läckert! Mottagaren kommer bli överlycklig för det underbara kortet. Det skulle i alla fall jag bli :o)

  • Kristina

    Men du vad snyggt!!!!
    Helt jätte fint
    Ha en fortsatt skön vecka.

  • Elisabeth

    Dödsläckert! Blir inte mottagaren nöjd med detta så vete sjuttsingen vad som ska göras med den.

  • Lilla pyssel Inger

    WOW WOW WOW Annicah det var hur snyggt som helst älskar kombinationen med färgerna den som får detta kommer bli super glad jag lovar dig:)
    Ha en underbar fredag och helg, hälsningar & kramar från lilla Inger

  • Lotta (LoWi)

    WOW, så underbart vackert kort. Mottagaren kommer garanterat att bli nöjd att få ett originalverk av dig.
    Ha en trevlig helg!

  • Carina

    UNDERBART!!

    så fina färger och en super fin idé för ett kort som ska vara ”lite mer”

  • Anette

    Det är urtjusigt.
    Jubilaren kommer att bli superglad.
    Jag vill också lära mig göra så här fina kort 🙂
    Kram Anette

  • Kamilla

    Oj så snyggt det är 😀
    det ser ut som tyg …döläckert!!
    Imorgon drar jag på pysselträff, ska ögonshoppa lite till dig med 😉
    Kram

  • Carina

    Underbart mappkort!! Du behöver inte alls vara orolig att mottagaren inte blir nöjd…

  • Malin

    Men duuuuu! Gudars så snyggt =D Helt otroligt!
    Har du någon beskrivning på mappkortet??

    Ha en härlig lördag!
    Kram!

  • Birgit

    Underbar helt enkelt!!! Så härliga färger och du är ju mästarinna på att kombinera stämplar och dekorationer så det blir ”harmoniskt”! Vi ses på tisdagkväll hoppas jag!

  • Cicci

    Bara så coola detaljer. Du är helt fenomenal på att vara nyskapande.
    Kramiz

  • JezzzA

    wow .. vilket underbart kort du har gjort!!

Kommentera

