En liten ”tändsticksaskskalender”.

Jag har varit barnsligt förtjust i dessa tändsticksaskskalendrar sedan första gången jag såg en! För ett tag sedan gjorde jag min egen, och jag hoppas nu att den kommer att bli uppskattad när första advent kommer…

adventskalender

Detaljbilder.

 

Nu är det bara att vänta in advent. 12 dagar kvar… Det är inte klokt hur fort tiden går! Jag som tycker att det just var sommar..

 

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

16 responses to “En liten ”tändsticksaskskalender”.

  • Cicci

    Så otroligt fin den blev. jag önskar att jag orkade pyssla mer än vad jag hinner.
    Kramiz

  • Birgit

    Underbart fin! Blev också förtjust i den men har inte orkat starta ett sånt ”stort” projekt…men det vore ju perfekt till barnbarnen!

  • mia

    åhh vad fin!!! En sån skulle jag med vilja göra!! Har du gått efter någon mall?
    kram

  • Ulla

    WOW, så läcker. Tufft med en kvadrat, har bara sett som pyramid innan… Något att tänka på till barnbarnet nästa år.

  • NetteR

    åå så snygg! Och vilket arbete!

  • Kamilla

    ÅÅå så fin den är 😀 du är sååå duktig tjejen!! Kom till mig så ska vi BIA tills händerna blöder 😉

  • ScrapKia

    Din kalender är den finaste jag sett!! 🙂

    ~Kicki~
    http://blogg.aftonbladet.se/8948/

  • Scraptroll

    OJ, är det bara 12 dagar kvar?! Hur tusan ska jag hinna färdigt med kalendern jag broderar.

    Din kalender är iaf hur fin som helst och vad skönt att den är färdig i tid…vad har du tänkt lägga i dessa små lådor?

  • sussies

    Jättefin kalender i en underbar design!! Kan titta hur länge som helst på den och ser ständigt nya detaljer, såååå fin!!!!
    Förstår inte hur du hinner med allting, måste ha tagit evigheter att göra den här!
    Kram Susanne

  • Tina J

    Jättesöt kalender, den kommer nog uppskattas! 🙂

  • Lotta (Lof)

    Så fin den var – håller på att avsluta min egen, men blir sugen på att göra en till som är lika julig som din!!
    Så detaljrik.
    Har själv hållt min väldigt enkel och inte så juliga färger…
    Jo, jag måste nog göra en till…

  • Scraptroll

    det lät ju riktigt kul att få leta efter presenten..det kanske dotra får göra nästa år.

  • Tina W

    Skojar du att det går fort! Snygg ask!! Har ju sett den live och då var den till och med ännu snyggare!

  • mia

    Tack för ditt länk-tips. Jätte bra beskrivnin.
    kram

  • Gunilla

    Hej! Vilken fantastiskt fin adventskalender! Hur i allsindar har du gjort den?! Jag blir helt betagen av det du hittar på! Ha en härlig dag! Kram G

  • Emilie

    Ja, nog skulle jag då tro att den blir uppskattad – den är ju hur snygg och julig som helst! Nu ska jag titta vidare..

Kommentera

